Mutlu Son

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Maw
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Artık foruma veda ediyorum, eklemek istediğim birkaç şey var;
- Ürünlerimin tanınması ve güvenilirlik kazanmak amacıyla dağıttıyım free keyler başıma büyük felaketler açtı. Forumda bana bazıları ağa paşa abi çekerken keyleri bitince veya winstreak&kd her el 44-45 kill alıp ban yiyince arkadaşlar beni dibe çektiler.
- Karalamalar yapıldı iftiralar atıldı
- Websiteme DDOS saldırıları yapıldı,index atıldı.
- Tüm bunlar yaşanırken adminler desteğini esirgemedi fakat ben artık bu forumdaki forum kültüründen yoksun aşağılık insanlara katlanamıyorum.
- Satışlarımı tamamen durdurdum, zaten free keylerin dışında 3 adet satışım olmuştu aktif olarak ürünlerini kullanmaktalar.
- Başından sonuna herşeyi A dan Z ye kayıtlı tutarak ürünlerimin arkasında oldum. Kimse bana iftira yediremedi ama ben bununla uğraşacak vaktimin olduğunu sanmıyorum.
- Sadece dostlarım MAJ0R ve Lux Cheats ve adminlerden Genisys'e teşekkürlerimi sunarım, ben aranızda olmayacağımdan son derece mutluyum sizde çok sevinirsiniz. Yanımda bana destek olan herkese hoşçakalın diyorum.
bb
 
  • o7
Tepkiler: Maw
Artık foruma veda ediyorum, eklemek istediğim birkaç şey var;
- Ürünlerimin tanınması ve güvenilirlik kazanmak amacıyla dağıttıyım free keyler başıma büyük felaketler açtı. Forumda bana bazıları ağa paşa abi çekerken keyleri bitince veya winstreak&kd her el 44-45 kill alıp ban yiyince arkadaşlar beni dibe çektiler.
- Karalamalar yapıldı iftiralar atıldı
- Websiteme DDOS saldırıları yapıldı,index atıldı.
- Tüm bunlar yaşanırken adminler desteğini esirgemedi fakat ben artık bu forumdaki forum kültüründen yoksun aşağılık insanlara katlanamıyorum.
- Satışlarımı tamamen durdurdum, zaten free keylerin dışında 3 adet satışım olmuştu aktif olarak ürünlerini kullanmaktalar.
- Başından sonuna herşeyi A dan Z ye kayıtlı tutarak ürünlerimin arkasında oldum. Kimse bana iftira yediremedi ama ben bununla uğraşacak vaktimin olduğunu sanmıyorum.
- Sadece dostlarım MAJ0R ve Lux Cheats ve adminlerden Genisys'e teşekkürlerimi sunarım, ben aranızda olmayacağımdan son derece mutluyum sizde çok sevinirsiniz. Yanımda bana destek olan herkese hoşçakalın diyorum.
 
  • o7
Tepkiler: Maw
Artık foruma veda ediyorum, eklemek istediğim birkaç şey var;
- Ürünlerimin tanınması ve güvenilirlik kazanmak amacıyla dağıttıyım free keyler başıma büyük felaketler açtı. Forumda bana bazıları ağa paşa abi çekerken keyleri bitince veya winstreak&kd her el 44-45 kill alıp ban yiyince arkadaşlar beni dibe çektiler.
- Karalamalar yapıldı iftiralar atıldı
- Websiteme DDOS saldırıları yapıldı,index atıldı.
- Tüm bunlar yaşanırken adminler desteğini esirgemedi fakat ben artık bu forumdaki forum kültüründen yoksun aşağılık insanlara katlanamıyorum.
- Satışlarımı tamamen durdurdum, zaten free keylerin dışında 3 adet satışım olmuştu aktif olarak ürünlerini kullanmaktalar.
- Başından sonuna herşeyi A dan Z ye kayıtlı tutarak ürünlerimin arkasında oldum. Kimse bana iftira yediremedi ama ben bununla uğraşacak vaktimin olduğunu sanmıyorum.
- Sadece dostlarım MAJ0R ve Lux Cheats ve adminlerden Genisys'e teşekkürlerimi sunarım, ben aranızda olmayacağımdan son derece mutluyum sizde çok sevinirsiniz. Yanımda bana destek olan herkese hoşçakalın diyorum.
siteni korusaydın kardeşim napalım millet senle uğraştıysa adminler bide çileni mi çekicek
 
  • o7
Tepkiler: Maw
Kanka saçma iş yapma sana tavsiyem triplere girme resellsin zaten işin ucuda sana dokunur 2-3 veled geldi ddos attı diye reklamların tutmadı diye boşuna çıkılırmı çocuk
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt