F3rwania
Diamond Üye
- Katılım
- 25 May 2023
- Mesajlar
- 655
- Beğeniler
- 78
- İletişim

temudan bahsediyorum farklı bi siteden baktın galiba3500 diyo ne iş?
temudan bahsediyorum farklı bi siteden baktın galiba3500 diyo ne iş?
Scyrox v6 alacağım ben 8k hz şekli falan çok iyi fp 5 6k lık mouselara kafa tutar
![]()
4 Yıllık mouse'm ile yolları ayırmış bulunmaktayız. Steelseries Rival 3 kullanıyordum. Mouse önerilerine açığım. Fiyat konusunda çok uçuk olmasın fazla para verecek gücüm yok.
kanka istersen bende glorius model o var 1.5 sene önce aldım 2-3 ay oynadım sonra pcyi kaldırdım hala daha duruyor kutusu ve faturası duruyor istersen fotolarını atarım hiçbir sorunu yok. kendine özel programı da var. araştırabilirsin.
![]()
4 Yıllık mouse'm ile yolları ayırmış bulunmaktayız. Steelseries Rival 3 kullanıyordum. Mouse önerilerine açığım. Fiyat konusunda çok uçuk olmasın fazla para verecek gücüm yok.