🖱️ | Mouse önerisi

bloody sitesine giriyosun gözüne güzel gözükeni seçip alıyosun bu kadar
 

buyimg_rival3_006.png__1920x1080_crop-fit_optimize_subsampling-2.png

4 Yıllık mouse'm ile yolları ayırmış bulunmaktayız. Steelseries Rival 3 kullanıyordum. Mouse önerilerine açığım. Fiyat konusunda çok uçuk olmasın fazla para verecek gücüm yok.



Scyrox v6 alacağım ben 8k hz şekli falan çok iyi fp 5 6k lık mouselara kafa tutar
 
Razer DeathAdder Essential

aynısını kullanmaktayım öyle bir hissiyatı var ki anlatamam dokunusta
 

buyimg_rival3_006.png__1920x1080_crop-fit_optimize_subsampling-2.png

4 Yıllık mouse'm ile yolları ayırmış bulunmaktayız. Steelseries Rival 3 kullanıyordum. Mouse önerilerine açığım. Fiyat konusunda çok uçuk olmasın fazla para verecek gücüm yok.



kanka istersen bende glorius model o var 1.5 sene önce aldım 2-3 ay oynadım sonra pcyi kaldırdım hala daha duruyor kutusu ve faturası duruyor istersen fotolarını atarım hiçbir sorunu yok. kendine özel programı da var. araştırabilirsin.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt