sadece valorant cs tarzi fps oynayacaksan olabilir arada hikayeli oyunlar oynayacam dersen ips panel almalisin muhtemelen bu fiyata alinabilecek en guzel monitorlerden birisi buMerhaba arkadaşlar VIEWSONIC 24" XG2401 hiçbir sıkıntısı olmayan monitörü 2200 TL ye almalimiyim yardımcı olursanız sevinirim (valorant felan oynuyorum okadar)
Anladım hikayeli oyunları çok az oynuyorum zaten yardımın için çok teşekkür ederimsadece valorant cs tarzi fps oynayacaksan olabilir arada hikayeli oyunlar oynayacam dersen ips panel almalisin muhtemelen bu fiyata alinabilecek en guzel monitorlerden birisi bu
rica ederim muhtemelen bütçen bu kadwr yok monitör kötü yok şöyle böyle diyenleri dinleme ama gene de youtubeda videosu incelemesi varsa izle yorumlarini okuAnladım hikayeli oyunları çok az oynuyorum zaten yardımın için çok teşekkür ederim
Anladım 2k ya bişey kalmadı zaten 144hz diye alicam çok birşey beklemiyorumrica ederim muhtemelen bütçen bu kadwr yok monitör kötü yok şöyle böyle diyenleri dinleme ama gene de youtubeda videosu incelemesi varsa izle yorumlarini oku
aynen hocam ama viewsonic öyle kötü bir marka değilAnladım 2k ya bişey kalmadı zaten 144hz diye alicam çok birşey beklemiyorum
Sıkıntısı yok satıcı ghosting ve ölü pixel yok dedifiyatı gayet güzel herhangi bir sıkıntısı yoksa alınır