Monitör hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Capone
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Capone

Silver Üye
Katılım
4 Ocak 2025
Mesajlar
80
Beğeniler
6
Merhaba arkadaşlar VIEWSONIC 24" XG2401 hiçbir sıkıntısı olmayan monitörü 2200 TL ye almalimiyim yardımcı olursanız sevinirim (valorant felan oynuyorum okadar)
 
Merhaba arkadaşlar VIEWSONIC 24" XG2401 hiçbir sıkıntısı olmayan monitörü 2200 TL ye almalimiyim yardımcı olursanız sevinirim (valorant felan oynuyorum okadar)
sadece valorant cs tarzi fps oynayacaksan olabilir arada hikayeli oyunlar oynayacam dersen ips panel almalisin muhtemelen bu fiyata alinabilecek en guzel monitorlerden birisi bu
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt