Çözüldü Minecraft Hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Exeee
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Exeee

Diamond Üye
Katılım
29 Ocak 2024
Mesajlar
600
Beğeniler
86
arkadaşlar merhaba minecraftı tl legacy üzerinden oynuyorum. tl legacyden minecrafta girdiğim zaman çok düşük fpslerde oynuyorum. ama arkadaşlarımla oynamak istediğimde aternosdan sunucu kurup ordan oynuyorum ve fps 50 altına katiyen düşmüyor hep yüksek fpslerde oynuyabiliyorum bunun çözümü ne olabilir? öneriniz fala varmı yada fps arttırıcı lahuncher, program vs. varmı? teşekürler :)
sürüm: 1.16.5
sistem özelliklerim:
intel core i3-4160
intel hd grapichs 4400
8 gb ram
 
arkadaşlar merhaba minecraftı tl legacy üzerinden oynuyorum. tl legacyden minecrafta girdiğim zaman çok düşük fpslerde oynuyorum. ama arkadaşlarımla oynamak istediğimde aternosdan sunucu kurup ordan oynuyorum ve fps 50 altına katiyen düşmüyor hep yüksek fpslerde oynuyabiliyorum bunun çözümü ne olabilir? öneriniz fala varmı yada fps arttırıcı lahuncher, program vs. varmı? teşekürler :)
sürüm: 1.16.5
sistem özelliklerim:
intel core i3-4160
intel hd grapichs 4400
8 gb ram
tl legacy fps açısından düşürür sklauncher ve optifine kurarak oynayabilirsin ben öyle yapmıştım 400 fps aldım 4 gb ram ile
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt