Exeee
Diamond Üye
- Katılım
- 29 Ocak 2024
- Mesajlar
- 600
- Beğeniler
- 86
arkadaşlar merhaba minecraftı tl legacy üzerinden oynuyorum. tl legacyden minecrafta girdiğim zaman çok düşük fpslerde oynuyorum. ama arkadaşlarımla oynamak istediğimde aternosdan sunucu kurup ordan oynuyorum ve fps 50 altına katiyen düşmüyor hep yüksek fpslerde oynuyabiliyorum bunun çözümü ne olabilir? öneriniz fala varmı yada fps arttırıcı lahuncher, program vs. varmı? teşekürler 
sürüm: 1.16.5
sistem özelliklerim:
intel core i3-4160
intel hd grapichs 4400
8 gb ram
sürüm: 1.16.5
sistem özelliklerim:
intel core i3-4160
intel hd grapichs 4400
8 gb ram