Metin2 FarmBot

Düşünce yapın çok ilginç. Kendin diyorsun ki "madem yapabiliyorsun en yakınındakine git". Bende sana diyorum ki zaten yaptığım bir şey bu no ks de atıyor diye dalga geçiyorum. + olarak entity nin aldığı damageyi eğer ki client taraflı memoryden izliyorsan o no ks dediğin sistem olsa olsa arada bir no ks atıyorum olur. Onun yerine entity distance sine yazacağın küçük bir range sistemi noks yi tamamen çözer.
karakter x y - metin x y < 100 no ks dediğin bu işte
 
karakter x y - metin x y < 100 no ks dediğin bu işte
Alakası yok. Eğer metin herhangi bir şeyden hasar alırsa 1 olan valuesi 0 a düşer. Karakter saldırmadan önce gideceği metinin hasar valuesini okur eğer 1 ise saldırır, 0 ise pas geçer.
 
karakter x y - metin x y < 100 no ks dediğin bu işte
Evet dedigim gibi kucuk bir kod blogu yeterli.
Alakası yok. Eğer metin herhangi bir şeyden hasar alırsa 1 olan valuesi 0 a düşer. Karakter saldırmadan önce gideceği metinin hasar valuesini okur eğer 1 ise saldırır, 0 ise pas geçer.
Verimli bir no ks sistemi olmaz dedigin yöntem. Belirli bir range icinde farmlayan bir oyuncu yanindaki metine birisi vursa ve gitse o metine saldirmaz ama eger ki distance ile yaparsan boyle bir sorunun olmaz + olarak gm,player vs. Dedektor gibi bir class olusturdugunda range classinin icine entegre etmek bir iki satir tutar.
 
Evet dedigim gibi kucuk bir kod blogu yeterli.

Verimli bir no ks sistemi olmaz dedigin yöntem. Belirli bir range icinde farmlayan bir oyuncu yanindaki metine birisi vursa ve gitse o metine saldirmaz ama eger ki distance ile yaparsan boyle bir sorunun olmaz + olarak gm,player vs. Dedektor gibi bir class olusturdugunda range classinin icine entegre etmek bir iki satir tutar.
Dediğin doğru ama daha cpp ile kodlamadığım için ve direkt olarak function hook atamadığım için dediğin şekildeki ks'yi yapacak bilgiye sahip değilim. Player detection yapabiliyorum ama gm detectionda playera göre hangi değerler değiştiğini bilmediğimden dolayı şimdilik yapamam.
 
Dediğin doğru ama daha cpp ile kodlamadığım için ve direkt olarak function hook atamadığım için dediğin şekildeki ks'yi yapacak bilgiye sahip değilim. Player detection yapabiliyorum ama gm detectionda playera göre hangi değerler değiştiğini bilmediğimden dolayı şimdilik yapamam.
reclass kullan istediğin her şey önüne çıkar
bir şey daha sormak istiyorum 2 tane client ile mi playerpointer buldun yoksa mkaliveinstmap ile mi yapıyorsun ? Eğer instmap ile yapıyorsan cpythoncharactermanager'in pointerinden her şeye ulaşabilirsin, reclass ile metin veya her hangi bir objenin x y z vid'sini vector type'sini bulabilirsin. Farkettim metinlere biraz rastgele gidiyor gibi istersen 2d distance between two points diye aratarak en yakın metini ayarlayabilirsin veya analitik geometriden iki nokta arası uzaklık formülü (sqrt((x2 - x1)^2 + (y2 - y1)^2)) yapabilirsin ikisi de aynı şey zaten
bypass içinde elimde bütün hooklanmış fonksiyonlar ve onların memoryleri var jmp nop atınca koruma kalmıyor loadlibrary ile bile injectlenebiliyor dll'ler, memory kontrolü de kalmıyor.
 
Son düzenleme:
reclass kullan istediğin her şey önüne çıkar
bir şey daha sormak istiyorum 2 tane client ile mi playerpointer buldun yoksa mkaliveinstmap ile mi yapıyorsun ? Eğer instmap ile yapıyorsan cpythoncharactermanager'in pointerinden her şeye ulaşabilirsin, reclass ile metin veya her hangi bir objenin x y z vid'sini vector type'sini bulabilirsin. Farkettim metinlere biraz rastgele gidiyor gibi istersen 2d distance between two points diye aratarak en yakın metini ayarlayabilirsin veya analitik geometriden iki nokta arası uzaklık formülü (sqrt((x2 - x1)^2 + (y2 - y1)^2)) yapabilirsin ikisi de aynı şey zaten
bypass içinde elimde bütün hooklanmış fonksiyonlar ve onların memoryleri var jmp nop atınca koruma kalmıyor loadlibrary ile bile injectlenebiliyor dll'ler, memory kontrolü de kalmıyor.
urielin sonunu getirmişsin
 
reclass kullan istediğin her şey önüne çıkar
bir şey daha sormak istiyorum 2 tane client ile mi playerpointer buldun yoksa mkaliveinstmap ile mi yapıyorsun ? Eğer instmap ile yapıyorsan cpythoncharactermanager'in pointerinden her şeye ulaşabilirsin, reclass ile metin veya her hangi bir objenin x y z vid'sini vector type'sini bulabilirsin. Farkettim metinlere biraz rastgele gidiyor gibi istersen 2d distance between two points diye aratarak en yakın metini ayarlayabilirsin veya analitik geometriden iki nokta arası uzaklık formülü (sqrt((x2 - x1)^2 + (y2 - y1)^2)) yapabilirsin ikisi de aynı şey zaten
bypass içinde elimde bütün hooklanmış fonksiyonlar ve onların memoryleri var jmp nop atınca koruma kalmıyor loadlibrary ile bile injectlenebiliyor dll'ler, memory kontrolü de kalmıyor.
Özele bakma şansınız var mı?
 
Çok da bi önemi kalmadı UrielAC artık hizmetini durdurdu güncellemeyecek 1 aya kadar çok rahat ücretsiz versiyonları çıkar
Ben de şimdi urielin sayfasına girince fark ettim. Umarım sitesi hacklenmemiştir, gerçekten piyasadan çekiliyorlarsa olacakları oturup izlemek lazım.
 

Hizmetimiz sona eriyor!​

Uriel Anti-Cheat olarak şimdiye kadar bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Mevcut müşterilerimiz hizmetimizi kullanmaya devam edebilirler fakat yeni bir müşteri alımımız, güncellemeler ve destek olmayacaktır.

Sağlıcakla,
Uriel Anti-Cheat
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt