Dostum ucu açık konuştuğumu 7 yaşındaki çocuk bile anlaya bilir yapma bunuSömürmüştür demek ne demek , pipetten kolamı içiyorsun ? Hayatında kaç tane ikinci el ekran kartı aldın ve problem yaşadın, ikinci el ekran kartlarında en fazla yapacağı mining olur onun için de 1050ti kullanmış olması mantıksız. Kaldı ki mining yapılan gpu 'larda bile bilinçi miningci kartı belirli sıcaklıklarda tutarak kartın ömrünü muhafaza edebiliyor , olsa olsa en fazla fan arızaları olabiliyor haricinde kayda değer bir kayıp söz konusu olmuyor. Yani senin dediğin gibi ikinci el ekran kartlarında bu tarz yada farklı problemlerin olması NORMAL DEĞİL.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup insanları yanlış yönlendirmeyin Ayrıca Tarayıcıda da problem yaşadığını söylemiş.
Dostum ucu açık konuştuğumu 7 yaşındaki çocuk bile anlaya bilir yapma bunuyanlış konuşmuyorum + olarak 2.nci el ekran kartları genellikle sorunlu olan ekran kartları oluyor mining yapılıyor veya bunu sende iyi biliyorsun veya içindeki parçaları söküyorlar ekran kartının bir kaç parçasını alıyorlar malum türkiye bilgisayarcıları olunca
5-10 tl için parçalarını söküyorlar veya çocuğun bilgisayarına darboğaz yapıyor o yüzden fps düşüyor diye düşünüyorum kendi fikrim Not
Boşuna yorum kasmak için böyle yapmana gerek yok dost)
Vram'lerin kötü parçalarla değiştirildiği hatta bazı ekran kartlarının reball yapılarak satıldığını unutuyorsunuz sanırım? Yıllardır kart aldığınız buradan ortaya çıkıyor. 3 kuruş ucuz olsun diye dandik pcb'lere basım yapan şirketleride gördük bu pazarda bilip bilmeden konuşuyorsunuz. Lütfen bu konuda daha fazla drama oluşturmadan ayrılın.1- ucu açık konuşmanı ne gerektirdi ?
2- Yıllardır ikinci el ekran kartı alır satarım , test edip inceleyip öyle alırım şimdiye kadar bir sorun ile karşılaşmadım. (Şuanda kullandığım ekran kartı bile 2. el almıştım halen problemsiz kullanmaktayım) mining yapılınca kart eskiyor mu sence ? Kulaktan duyma bilgilerle değil doğru ve gerçek bilgiler ile doldur zihnini.
3- Ekran kartının içini söküp hangi parçasını alabilir bahsettiğin bilgisayarcılar ? Sen ekran kartının içini pazardaki domates tezgahı mı sanıyorsun ? Ekran kartının içerisindeki bir devre elemanını alsa ekran kartı çalışmaz , alabileceği bir fanları olur onu da alınca kabak gibi görünür zaten , komik duruma düşürüyorsun kendini, belli ki pek ilgi ve bilgi alanın olmayan konular bunlar, bence daha fazla bu konu hakkında sidi. yarışına girme benimle.
4- Yorum kasan ben değil sensin , yazdığın yazılardan çok net anlaşılıyor bu. Konuyu açan arkadaş belli ki derdine derman olacak problemini çözecek öneriler görmek için konu açıyor , senin yaptığın yorumun ona hiç bir faydası yok , aksine yanlış bilgilendirme yapıyorsun. Yorum yapmak için yapıyorsun hepsi bu.
1- herkes ile istediğim gibi konuşurum seni çok alakadar edecek bir şey olduğunu düşünmüyorum size kalmadı konuşma tarzım.1- ucu açık konuşmanı ne gerektirdi?
2- Yıllardır ikinci el ekran kartı alır satarım , test edip inceleyip öyle alırım şimdiye kadar bir sorun ile karşılaşmadım. (Şuanda kullandığım ekran kartı bile 2. el almıştım halen problemsiz kullanmaktayım) mining yapılınca kart eskiyor mu sence ? Kulaktan duyma bilgilerle değil doğru ve gerçek bilgiler ile doldur zihnini.
3- Ekran kartının içini söküp hangi parçasını alabilir bahsettiğin bilgisayarcılar ? Sen ekran kartının içini pazardaki domates tezgahı mı sanıyorsun ? Ekran kartının içerisindeki bir devre elemanını alsa ekran kartı çalışmaz , alabileceği bir fanları olur onu da alınca kabak gibi görünür zaten , komik duruma düşürüyorsun kendini, belli ki pek ilgi ve bilgi alanın olmayan konular bunlar, bence daha fazla bu konu hakkında sidi. yarışına girme benimle.
4- Yorum kasan ben değil sensin , yazdığın yazılardan çok net anlaşılıyor bu. Konuyu açan arkadaş belli ki derdine derman olacak problemini çözecek öneriler görmek için konu açıyor , senin yaptığın yorumun ona hiç bir faydası yok , aksine yanlış bilgilendirme yapıyorsun. Yorum yapmak için yapıyorsun hepsi bu.
3-Arkadaş zaten cevabını vermiş kendimi komik duruma ben değil sen düşürüyorsun farkında mısın? seninle sabaha kadar beyin matematiği yapa bilirim dost öğren gel.Vram'lerin kötü parçalarla değiştirildiği hatta bazı ekran kartlarının reball yapılarak satıldığını unutuyorsunuz sanırım? Yıllardır kart aldığınız buradan ortaya çıkıyor. 3 kuruş ucuz olsun diye dandik pcb'lere basım yapan şirketleride gördük bu pazarda bilip bilmeden konuşuyorsunuz. Lütfen bu konuda daha fazla drama oluşturmadan ayrılın.
Konu sahibine gelince cihazınız ve ekran kartınız uyumsuz olabilir, aşırı çalışma sebebiyle kart aşınması yaşanmıştır. İade imkanınız varsa iade ediniz.
hangi oyunu oynamak istiyorsun tüm sistemi yazrtx 1050 ti 4gb aldım fakat hala oyun bazen acayip fps kaybediyor 30 40 filen oluyor nasıl düzelticem
öteki kişilerin fpsi 200 filen benimki çok düşük anlamadım
dünyayı oluşturması çok yavaş ayrıca google vs açamıyorum acayip kasıyor
Vramlerin kötü parçalar ile değiştirildiği derken ? Vram değiştirmek her bilgisayar tamircisinin yapabileceği (Eline havya ve biraz lehim alıp yapabileceği bir şey değil), Konu dışına çıkmayalım. 1050ti gibi bir gpu 'dan bahsediyoruz , Senin söylediğin gibi BAZI EKRAN KARTLARI dediğin o sınıfa girmiyor 1050 tiVram'lerin kötü parçalarla değiştirildiği hatta bazı ekran kartlarının reball yapılarak satıldığını unutuyorsunuz sanırım? Yıllardır kart aldığınız buradan ortaya çıkıyor. 3 kuruş ucuz olsun diye dandik pcb'lere basım yapan şirketleride gördük bu pazarda bilip bilmeden konuşuyorsunuz. Lütfen bu konuda daha fazla drama oluşturmadan ayrılın.
Konu sahibine gelince cihazınız ve ekran kartınız uyumsuz olabilir, aşırı çalışma sebebiyle kart aşınması yaşanmıştır. İade imkanınız varsa iade ediniz.

ekran kartının bir kaç parçasını alıyorlar malum türkiye bilgisayarcıları olunca5-10 tl için parçalarını söküyorlar
Güvenlik bandrolü açılmış ekran kartı alınmaz bunu bilerek alıyorsan bu yazdığın şeylerle karşılaşabilirsinVram'lerin kötü parçalarla değiştirildiği hatta bazı ekran kartlarının reball yapılarak satıldığını unutuyorsunuz sanırım? Yıllardır kart aldığınız buradan ortaya çıkıyor. 3 kuruş ucuz olsun diye dandik pcb'lere basım yapan şirketleride gördük bu pazarda bilip bilmeden konuşuyorsunuz. Lütfen bu konuda daha fazla drama oluşturmadan ayrılın.
Konu sahibine gelince cihazınız ve ekran kartınız uyumsuz olabilir, aşırı çalışma sebebiyle kart aşınması yaşanmıştır. İade imkanınız varsa iade ediniz.
Öncelikle adamın 600 mesajı var daha neyin yorumunu kasacak anlamadım bilmediğin konular hakkında yorum yapmaman senin için daha iyi olacaktır kimse 4gb vramlı ekran kartıyla mining yapmaz.Dostum ucu açık konuştuğumu 7 yaşındaki çocuk bile anlaya bilir yapma bunuyanlış konuşmuyorum + olarak 2.nci el ekran kartları genellikle sorunlu olan ekran kartları oluyor mining yapılıyor veya bunu sende iyi biliyorsun veya içindeki parçaları söküyorlar ekran kartının bir kaç parçasını alıyorlar malum türkiye bilgisayarcıları olunca
5-10 tl için parçalarını söküyorlar veya çocuğun bilgisayarına darboğaz yapıyor o yüzden fps düşüyor diye düşünüyorum kendi fikrim Not
Boşuna yorum kasmak için böyle yapmana gerek yok dost)
Herşeyin sahtekarlığı dönüyor onunda sahtekarlığı yapan çıkmıştırGüvenlik bandrolü açılmış ekran kartı alınmaz bunu bilerek alıyorsan bu yazdığın şeylerle karşılaşabilirsin
Öncelikle adamın 600 mesajı var daha neyin yorumunu kasacak anlamadım bilmediğin konular hakkında yorum yapmaman senin için daha iyi olacaktır kimse 4gb vramlı ekran kartıyla mining yapmaz.
İşlemcin neydi bu arada @WinterTr
çıkamaz fabrikanın yapıştırdığı belli oluyor.Herşeyin sahtekarlığı dönüyor onunda sahtekarlığı yapan çıkmıştır![]()