Çözüldü low fps

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Luxer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Luxer

Gold Üye
Katılım
9 Ağu 2021
Mesajlar
447
Beğeniler
56
rtx 1050 ti 4gb aldım fakat hala oyun bazen acayip fps kaybediyor 30 40 filen oluyor nasıl düzelticem

öteki kişilerin fpsi 200 filen benimki çok düşük anlamadım

dünyayı oluşturması çok yavaş ayrıca google vs açamıyorum acayip kasıyor
 
Sömürmüştür demek ne demek , pipetten kolamı içiyorsun ? Hayatında kaç tane ikinci el ekran kartı aldın ve problem yaşadın, ikinci el ekran kartlarında en fazla yapacağı mining olur onun için de 1050ti kullanmış olması mantıksız. Kaldı ki mining yapılan gpu 'larda bile bilinçi miningci kartı belirli sıcaklıklarda tutarak kartın ömrünü muhafaza edebiliyor , olsa olsa en fazla fan arızaları olabiliyor haricinde kayda değer bir kayıp söz konusu olmuyor. Yani senin dediğin gibi ikinci el ekran kartlarında bu tarz yada farklı problemlerin olması NORMAL DEĞİL.

Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup insanları yanlış yönlendirmeyin Ayrıca Tarayıcıda da problem yaşadığını söylemiş.
Dostum ucu açık konuştuğumu 7 yaşındaki çocuk bile anlaya bilir yapma bunu :D yanlış konuşmuyorum + olarak 2.nci el ekran kartları genellikle sorunlu olan ekran kartları oluyor mining yapılıyor veya bunu sende iyi biliyorsun veya içindeki parçaları söküyorlar ekran kartının bir kaç parçasını alıyorlar malum türkiye bilgisayarcıları olunca :) 5-10 tl için parçalarını söküyorlar veya çocuğun bilgisayarına darboğaz yapıyor o yüzden fps düşüyor diye düşünüyorum kendi fikrim Not:(Boşuna yorum kasmak için böyle yapmana gerek yok dost)
 
Dostum ucu açık konuştuğumu 7 yaşındaki çocuk bile anlaya bilir yapma bunu :D yanlış konuşmuyorum + olarak 2.nci el ekran kartları genellikle sorunlu olan ekran kartları oluyor mining yapılıyor veya bunu sende iyi biliyorsun veya içindeki parçaları söküyorlar ekran kartının bir kaç parçasını alıyorlar malum türkiye bilgisayarcıları olunca :) 5-10 tl için parçalarını söküyorlar veya çocuğun bilgisayarına darboğaz yapıyor o yüzden fps düşüyor diye düşünüyorum kendi fikrim Not:(Boşuna yorum kasmak için böyle yapmana gerek yok dost)

1- ucu açık konuşmanı ne gerektirdi ?
2- Yıllardır ikinci el ekran kartı alır satarım , test edip inceleyip öyle alırım şimdiye kadar bir sorun ile karşılaşmadım. (Şuanda kullandığım ekran kartı bile 2. el almıştım halen problemsiz kullanmaktayım) mining yapılınca kart eskiyor mu sence ? Kulaktan duyma bilgilerle değil doğru ve gerçek bilgiler ile doldur zihnini.
3- Ekran kartının içini söküp hangi parçasını alabilir bahsettiğin bilgisayarcılar ? Sen ekran kartının içini pazardaki domates tezgahı mı sanıyorsun ? Ekran kartının içerisindeki bir devre elemanını alsa ekran kartı çalışmaz , alabileceği bir fanları olur onu da alınca kabak gibi görünür zaten , komik duruma düşürüyorsun kendini, belli ki pek ilgi ve bilgi alanın olmayan konular bunlar, bence daha fazla bu konu hakkında sidi. yarışına girme benimle.
4- Yorum kasan ben değil sensin , yazdığın yazılardan çok net anlaşılıyor bu. Konuyu açan arkadaş belli ki derdine derman olacak problemini çözecek öneriler görmek için konu açıyor , senin yaptığın yorumun ona hiç bir faydası yok , aksine yanlış bilgilendirme yapıyorsun. Yorum yapmak için yapıyorsun hepsi bu.
 
1- ucu açık konuşmanı ne gerektirdi ?
2- Yıllardır ikinci el ekran kartı alır satarım , test edip inceleyip öyle alırım şimdiye kadar bir sorun ile karşılaşmadım. (Şuanda kullandığım ekran kartı bile 2. el almıştım halen problemsiz kullanmaktayım) mining yapılınca kart eskiyor mu sence ? Kulaktan duyma bilgilerle değil doğru ve gerçek bilgiler ile doldur zihnini.
3- Ekran kartının içini söküp hangi parçasını alabilir bahsettiğin bilgisayarcılar ? Sen ekran kartının içini pazardaki domates tezgahı mı sanıyorsun ? Ekran kartının içerisindeki bir devre elemanını alsa ekran kartı çalışmaz , alabileceği bir fanları olur onu da alınca kabak gibi görünür zaten , komik duruma düşürüyorsun kendini, belli ki pek ilgi ve bilgi alanın olmayan konular bunlar, bence daha fazla bu konu hakkında sidi. yarışına girme benimle.
4- Yorum kasan ben değil sensin , yazdığın yazılardan çok net anlaşılıyor bu. Konuyu açan arkadaş belli ki derdine derman olacak problemini çözecek öneriler görmek için konu açıyor , senin yaptığın yorumun ona hiç bir faydası yok , aksine yanlış bilgilendirme yapıyorsun. Yorum yapmak için yapıyorsun hepsi bu.
Vram'lerin kötü parçalarla değiştirildiği hatta bazı ekran kartlarının reball yapılarak satıldığını unutuyorsunuz sanırım? Yıllardır kart aldığınız buradan ortaya çıkıyor. 3 kuruş ucuz olsun diye dandik pcb'lere basım yapan şirketleride gördük bu pazarda bilip bilmeden konuşuyorsunuz. Lütfen bu konuda daha fazla drama oluşturmadan ayrılın.

Konu sahibine gelince cihazınız ve ekran kartınız uyumsuz olabilir, aşırı çalışma sebebiyle kart aşınması yaşanmıştır. İade imkanınız varsa iade ediniz.
 
1- ucu açık konuşmanı ne gerektirdi?
2- Yıllardır ikinci el ekran kartı alır satarım , test edip inceleyip öyle alırım şimdiye kadar bir sorun ile karşılaşmadım. (Şuanda kullandığım ekran kartı bile 2. el almıştım halen problemsiz kullanmaktayım) mining yapılınca kart eskiyor mu sence ? Kulaktan duyma bilgilerle değil doğru ve gerçek bilgiler ile doldur zihnini.
3- Ekran kartının içini söküp hangi parçasını alabilir bahsettiğin bilgisayarcılar ? Sen ekran kartının içini pazardaki domates tezgahı mı sanıyorsun ? Ekran kartının içerisindeki bir devre elemanını alsa ekran kartı çalışmaz , alabileceği bir fanları olur onu da alınca kabak gibi görünür zaten , komik duruma düşürüyorsun kendini, belli ki pek ilgi ve bilgi alanın olmayan konular bunlar, bence daha fazla bu konu hakkında sidi. yarışına girme benimle.
4- Yorum kasan ben değil sensin , yazdığın yazılardan çok net anlaşılıyor bu. Konuyu açan arkadaş belli ki derdine derman olacak problemini çözecek öneriler görmek için konu açıyor , senin yaptığın yorumun ona hiç bir faydası yok , aksine yanlış bilgilendirme yapıyorsun. Yorum yapmak için yapıyorsun hepsi bu.
1- herkes ile istediğim gibi konuşurum seni çok alakadar edecek bir şey olduğunu düşünmüyorum size kalmadı konuşma tarzım.
2- mining yapılınca kartlar eskiyor mu dedim ben? daha detaylı okursanız memnun olurum sadece kartın ömründen gider. ( Kendin daha sorduğun sorulardan emin değilsin emin olup gelmeni tercih ederim :D )
Vram'lerin kötü parçalarla değiştirildiği hatta bazı ekran kartlarının reball yapılarak satıldığını unutuyorsunuz sanırım? Yıllardır kart aldığınız buradan ortaya çıkıyor. 3 kuruş ucuz olsun diye dandik pcb'lere basım yapan şirketleride gördük bu pazarda bilip bilmeden konuşuyorsunuz. Lütfen bu konuda daha fazla drama oluşturmadan ayrılın.

Konu sahibine gelince cihazınız ve ekran kartınız uyumsuz olabilir, aşırı çalışma sebebiyle kart aşınması yaşanmıştır. İade imkanınız varsa iade ediniz.
3-Arkadaş zaten cevabını vermiş kendimi komik duruma ben değil sen düşürüyorsun farkında mısın? seninle sabaha kadar beyin matematiği yapa bilirim dost öğren gel.
4- Dostum senin yaptığın yorumun arkadaşa karşı bir yararın var mı? lütfen beni güldürme konuya ilk attığın yorum beni eleştirmek oldu daha fazla yorum kasmadan uza buradan dost.
 
Son düzenleme:
1050ti ile günümüz şartlarında yüksek fpsler beklemek biraz beklentiye bağlı. Bu kartla gta vice city veya gta san andreas fena akar. Dota - Valorant gibi oyunlarda akar.
 
Vram'lerin kötü parçalarla değiştirildiği hatta bazı ekran kartlarının reball yapılarak satıldığını unutuyorsunuz sanırım? Yıllardır kart aldığınız buradan ortaya çıkıyor. 3 kuruş ucuz olsun diye dandik pcb'lere basım yapan şirketleride gördük bu pazarda bilip bilmeden konuşuyorsunuz. Lütfen bu konuda daha fazla drama oluşturmadan ayrılın.

Konu sahibine gelince cihazınız ve ekran kartınız uyumsuz olabilir, aşırı çalışma sebebiyle kart aşınması yaşanmıştır. İade imkanınız varsa iade ediniz.
Vramlerin kötü parçalar ile değiştirildiği derken ? Vram değiştirmek her bilgisayar tamircisinin yapabileceği (Eline havya ve biraz lehim alıp yapabileceği bir şey değil), Konu dışına çıkmayalım. 1050ti gibi bir gpu 'dan bahsediyoruz , Senin söylediğin gibi BAZI EKRAN KARTLARI dediğin o sınıfa girmiyor 1050 ti :brainfree:

Kazım gücünün yetersizliğinden dolayı Türkiye 'de ve Dünya 'da Bu kart mining kullanımında tercih edilmedi.

Vakti zamanında kullanan kesim bellidir orta seviye f/p oyuncu kartı diye aldı insanlar bunu, hal böyle olunca Amd rx 580 lar 570/470 gibi mining de Çoook fazla kullanılan ve senin de ima ettiğin gibi alırken iki kez düşünülmesi gereken sabıkalı bir model değil , 1050ti ikinci el piyasasından haberin var mı ? Peki ya vram değişimi ve reballing işlemi için isteyeceği ücretten haberin var mı ? Biraz olsun bilgin var ise 1050ti için kimse ne bu zahmete girer ne de bu kadar masrafa girip dolandırmaya kalkar , Arkadaşın Fps düşüşü konusuna yaptığı bu komik yorumu ve senin de onun yazdığını desteklemeni bu yüzden çok yersiz buluyorum.
Ayrıca Üç kuruşluk dandik pcb dediğin kartlarda sadece pcb değil daha ucuz maliyetli bileşenler de kullanıldı , bu sadece ekran kartında değil, genel olarak tüm ürünler içinde geçerli , ne kadar ekmek o kadar köfte misali..

ekran kartının bir kaç parçasını alıyorlar malum türkiye bilgisayarcıları olunca :) 5-10 tl için parçalarını söküyorlar

Fps düşüşünü vram yada ekran kartı içindeki parçaların değişimine ve pcb kalitesine yoranları :) ciddiye alıp cevap bile yazmamam gerek aslında ama neyse bu seferlik böyle olsun.
 
Son düzenleme:
Vram'lerin kötü parçalarla değiştirildiği hatta bazı ekran kartlarının reball yapılarak satıldığını unutuyorsunuz sanırım? Yıllardır kart aldığınız buradan ortaya çıkıyor. 3 kuruş ucuz olsun diye dandik pcb'lere basım yapan şirketleride gördük bu pazarda bilip bilmeden konuşuyorsunuz. Lütfen bu konuda daha fazla drama oluşturmadan ayrılın.

Konu sahibine gelince cihazınız ve ekran kartınız uyumsuz olabilir, aşırı çalışma sebebiyle kart aşınması yaşanmıştır. İade imkanınız varsa iade ediniz.
Güvenlik bandrolü açılmış ekran kartı alınmaz bunu bilerek alıyorsan bu yazdığın şeylerle karşılaşabilirsin
Dostum ucu açık konuştuğumu 7 yaşındaki çocuk bile anlaya bilir yapma bunu :D yanlış konuşmuyorum + olarak 2.nci el ekran kartları genellikle sorunlu olan ekran kartları oluyor mining yapılıyor veya bunu sende iyi biliyorsun veya içindeki parçaları söküyorlar ekran kartının bir kaç parçasını alıyorlar malum türkiye bilgisayarcıları olunca :) 5-10 tl için parçalarını söküyorlar veya çocuğun bilgisayarına darboğaz yapıyor o yüzden fps düşüyor diye düşünüyorum kendi fikrim Not:(Boşuna yorum kasmak için böyle yapmana gerek yok dost)
Öncelikle adamın 600 mesajı var daha neyin yorumunu kasacak anlamadım bilmediğin konular hakkında yorum yapmaman senin için daha iyi olacaktır kimse 4gb vramlı ekran kartıyla mining yapmaz.
İşlemcin neydi bu arada @WinterTr
 
Güvenlik bandrolü açılmış ekran kartı alınmaz bunu bilerek alıyorsan bu yazdığın şeylerle karşılaşabilirsin

Öncelikle adamın 600 mesajı var daha neyin yorumunu kasacak anlamadım bilmediğin konular hakkında yorum yapmaman senin için daha iyi olacaktır kimse 4gb vramlı ekran kartıyla mining yapmaz.
İşlemcin neydi bu arada @WinterTr
Herşeyin sahtekarlığı dönüyor onunda sahtekarlığı yapan çıkmıştır :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt