Çözüldü low fps

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Luxer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Luxer

Gold Üye
Katılım
9 Ağu 2021
Mesajlar
447
Beğeniler
56
rtx 1050 ti 4gb aldım fakat hala oyun bazen acayip fps kaybediyor 30 40 filen oluyor nasıl düzelticem

öteki kişilerin fpsi 200 filen benimki çok düşük anlamadım

dünyayı oluşturması çok yavaş ayrıca google vs açamıyorum acayip kasıyor
 
rtx 1050 ti 4gb aldım fakat hala oyun bazen acayip fps kaybediyor 30 40 filen oluyor nasıl düzelticem

öteki kişilerin fpsi 200 filen benimki çok düşük anlamadım

dünyayı oluşturması çok yavaş ayrıca google vs açamıyorum acayip kasıyor
rtx 1050 ti?????
 
rtx 1050 ti 4gb aldım fakat hala oyun bazen acayip fps kaybediyor 30 40 filen oluyor nasıl düzelticem

öteki kişilerin fpsi 200 filen benimki çok düşük anlamadım

dünyayı oluşturması çok yavaş ayrıca google vs açamıyorum acayip kasıyor
2.nci el aldıysan normaldir adam sömürmüştür onu gtx 1050 ti + olarak eski bir ekran kartı çok bir performans bekleme ekran kartı gibi şeyler alacaksan sıfır al.
 
2.nci el aldıysan normaldir adam sömürmüştür onu gtx 1050 ti + olarak eski bir ekran kartı çok bir performans bekleme ekran kartı gibi şeyler alacaksan sıfır al.

Sömürmüştür demek ne demek , pipetten kolamı içiyorsun ? Hayatında kaç tane ikinci el ekran kartı aldın ve problem yaşadın, ikinci el ekran kartlarında en fazla yapacağı mining olur onun için de 1050ti kullanmış olması mantıksız. Kaldı ki mining yapılan gpu 'larda bile bilinçi miningci kartı belirli sıcaklıklarda tutarak kartın ömrünü muhafaza edebiliyor , olsa olsa en fazla fan arızaları olabiliyor haricinde kayda değer bir kayıp söz konusu olmuyor. Yani senin dediğin gibi ikinci el ekran kartlarında bu tarz yada farklı problemlerin olması NORMAL DEĞİL.

Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup insanları yanlış yönlendirmeyin Ayrıca Tarayıcıda da problem yaşadığını söylemiş.
 
Son düzenleme:
rtx 1050 ti 4gb aldım fakat hala oyun bazen acayip fps kaybediyor 30 40 filen oluyor nasıl düzelticem

öteki kişilerin fpsi 200 filen benimki çok düşük anlamadım

dünyayı oluşturması çok yavaş ayrıca google vs açamıyorum acayip kasıyor

Sisteminin detaylı donanım özelliklerini yazar mısın ?

İşletim sistemini / ne zamandan beri bu sorunu yaşadığını / İşlemci / anakart / ram / ekran kartı/ ve bunlar ile birlikte boştaki ve oyunlardaki sıcaklık değerlerini ve sistemin performans durumunu (görev yöneticisindeki performans ekranının ekran görüntüsünü buraya ekler misin) yaparak öğrenip buraya yazarsan , Daha sağlıklı Çözüm yolları yada yönlendirmeler yapabilirim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt