LoL Script Arıyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ReqeareX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Globalden bahsediyorum, TR'de oynayacaksa zaten script kullanmasına gerek yok. Bir anlamı yok.
ne kullanıyosan kafası güzelmiş
Globalden bahsediyorum, TR'de oynayacaksa zaten script kullanmasına gerek yok. Bir anlamı yok. Gider free sc kullanır, gene Nyrex'den iyi.
ek olarak sana yanlış öğretmişler git biraz araştır nyrex toir pastemi değilmi kendin öğren sana güveniyorum
 
ne kullanıyosan kafası güzelmiş

ek olarak sana yanlış öğretmişler git biraz araştır nyrex toir pastemi değilmi kendin öğren sana güveniyorum
sPQAQqm.png

sen çok bilgili bir abiye benziyorsun maşallah

daha toirplus ile toirscriptin farklı platform olduğunu farklı script olduğunu bilmiyosun okumuş cahillik yapmayalım lütfen
ben aynı platform mu dedim, ikisi de orjinal toirler ikisinin de resellerları var. Ucube yaratık kaybol.
 
öğrenirsin öğrenirsin öğrenemezsen bu kafayla öğretirler :)
Okuduklarını anlayacak, kavrayacak yaşa gelince haber verirsin çocuğum. O zamana kadar iletişimi kes benimle.
Kanıtta attım yukarıda ağlamaya devam et büyüyene, aklın erene kadar böyle şeylere. Hadi sağlıcakla.
 
Kanka herif 2022 den beri offline
Merhaba, sistemsel bir hata olmuş olmalı. Şu anda aktif olarak hizmet vermekteyiz.

Satın alma linki:
Discord:

Bizi diğer bayiilerden ayıran şey verdiğimiz kesintisiz destek, bütçeye özel indirim ve hediye ettiğimiz rage/legit seçenekli premium configler.
Sunucumuza gelip bir bilet oluşturun, moderatörlerimiz 7/24 sizinle ilgilensin.

Şunu da eklemeliyim; biz Toir Crâck satmıyoruz. Scriptimizin Toir Base olduğu doğrudur. Forumda bahsi geçen Toir'in Crâck versiyonu mevcut. Bizim ürünümüzü ve bahsi geçen Toir'i deneyip Evade ve Orbwalker deneyimlemelerinizi bizimle objektif bir şekilde paylaşırsanız çok seviniriz. Eğer objektif bakılırsa Toir'den çok daha stabil ve kaliteli olduğunu göreceksiniz.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt