LoL Script Arıyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ReqeareX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Tesekkur ederim bir de toir base scriptler ban yediriyor mu?
Bir scriptin toir base olup olmamasıyla alakalı değil yasaklanman lolde bypass edilmesi önemli mesela bgx detect ama farklı bir bypass alırsan ud oluyor discordumdan yazarsan yardımcı olurum 7nap7
 
Bir scriptin toir base olup olmamasıyla alakalı değil yasaklanman lolde bypass edilmesi önemli mesela bgx detect ama farklı bir bypass alırsan ud oluyor discordumdan yazarsan yardımcı olurum 7nap7
Teşekkür ederim ikinize de eve geçince yazarım discorddan toir almayı düşünüyordum ben de lol sc yazınca pentasharp toir çıkıyor konu yorumlarında o kadar kötü olmayınca almayı düşünmüştüm…
 
Teşekkür ederim ikinize de eve geçince yazarım discorddan toir almayı düşünüyordum ben de lol sc yazınca pentasharp toir çıkıyor konu yorumlarında o kadar kötü olmayınca almayı düşünmüştüm…
Bütçeniz fazla ise toir base almanızı asla önermem
 
Tabiri caizse, yar*am gibi. Pentasharp da Toir'in çakması zaten.
BGX, RTX kullanabilirsin ama BGX'de son ban durumları nasıl bilmiyorum.
penta çakması değil reselleri :)
Teşekkür ederim ikinize de eve geçince yazarım discorddan toir almayı düşünüyordum ben de lol sc yazınca pentasharp toir çıkıyor konu yorumlarında o kadar kötü olmayınca almayı düşünmüştüm…
sen bakma bunlara çok paran yoksa tek seçenek nyrex penta vs hepsi aynı fark etmez sadece ana sağlayıcı nyrex diğerleri reseller performans olarak da gayet iyi gideri var o yüzden kötü yorumu yok zaten
 
penta çakması değil reselleri :)

sen bakma bunlara çok paran yoksa tek seçenek nyrex penta vs hepsi aynı fark etmez sadece ana sağlayıcı nyrex diğerleri reseller performans olarak da gayet iyi gideri var o yüzden kötü yorumu yok zaten
Reseller falan değil, girersin ToirPlus'ın ya da ToirScript'in discorduna görürsün resellerları. Nyrex'i orjinal varsayıyorsan zaten yazık kafana.
Nyrex'e 15$ bayılıp paranı çöpe atana kadar gidip RTXPower'dan 20$'a daha kaliteli bir şey alırsın.



Bu da BGX'in yandan yemişi ama hiç değilse pluginleri kaliteli ve farklı farklı var.
 
Reseller falan değil, girersin ToirPlus'ın ya da ToirScript'in discorduna görürsün resellerları. Nyrex'i orjinal varsayıyorsan zaten yazık kafana.
Nyrex'e 15$ bayılıp paranı çöpe atana kadar gidip RTXPower'dan 20$'a daha kalitelisini alırsın.
yalnız nyrex 9$
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt