Toir altyapısı kullanan hiçbir hileyi istemiyorum.nyrex.
Toir altyapısı kullanan hiçbir hileyi istemiyorum.
hmmbasit ve ucuzundan
"Ucuza yok demeyin sadece aralarından en ucuzu veya en iyisini soruyorum." dedim. Yapılcak şeylerin arasından en ucuzu 100 dolar olsun veya daha fazlası sorun değil. Aralarından en ucuzu dedim kalitesiz bir çöp söyleyin değil.
o zaman discord.gg/hanbot.lol, bypassları kaliteli rage bir şekilde 2 hafta oynadım. Ama Rtx işi sıkıntı config istersen dm den yardım ederim dc ismim cg ismimle aynı"Ucuza yok demeyin sadece aralarından en ucuzu veya en iyisini soruyorum." dedim. Yapılcak şeylerin arasından en ucuzu 100 dolar olsun veya daha fazlası sorun değil. Aralarından en ucuzu dedim kalitesiz bir çöp söyleyin değil.
Peki bu mac'de hale vanguard yokmu. Yoksa bgx açılırmı ? Yoksa sence hanbotmu dersino zaman discord.gg/hanbot.lol, bypassları kaliteli rage bir şekilde 2 hafta oynadım. Ama Rtx işi sıkıntı config istersen dm den yardım ederim dc ismim cg ismimle aynı
Bilgim dahilinde yokPeki bu mac'de hale vanguard yokmu. Yoksa bgx açılırmı ? Yoksa sence hanbotmu dersin