Lol sc

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dtthiper
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

dtthiper

Diamond Üye
Katılım
19 Mar 2020
Mesajlar
664
Beğeniler
54
Lol'de hala ban yemeden sc açılıyormu açılıyorsada bunu en basit ve ucuzundan nasıl yaparım. Ucuza yok demeyin sadece aralarından en ucuzu veya en iyisini soruyorum.
 
"Ucuza yok demeyin sadece aralarından en ucuzu veya en iyisini soruyorum." dedim. Yapılcak şeylerin arasından en ucuzu 100 dolar olsun veya daha fazlası sorun değil. Aralarından en ucuzu dedim kalitesiz bir çöp söyleyin değil.
 
"Ucuza yok demeyin sadece aralarından en ucuzu veya en iyisini soruyorum." dedim. Yapılcak şeylerin arasından en ucuzu 100 dolar olsun veya daha fazlası sorun değil. Aralarından en ucuzu dedim kalitesiz bir çöp söyleyin değil.
o zaman discord.gg/hanbot.lol, bypassları kaliteli rage bir şekilde 2 hafta oynadım. Ama Rtx işi sıkıntı config istersen dm den yardım ederim dc ismim cg ismimle aynı
 
o zaman discord.gg/hanbot.lol, bypassları kaliteli rage bir şekilde 2 hafta oynadım. Ama Rtx işi sıkıntı config istersen dm den yardım ederim dc ismim cg ismimle aynı
Peki bu mac'de hale vanguard yokmu. Yoksa bgx açılırmı ? Yoksa sence hanbotmu dersin
 

League of Legends için bu emulator'e sahibiz VANGUARD (vgk-vgc) tamamen kapalı oynamanı sağlıyor restart vb şeylere ihtiyaç duymaz Legendsense dışında bütün scriptler ile tam uyumlu çalışıyor (RTX-BGX-TOIR-HANBOT-ES)
Haftalık 50$
Aylık 125$

Düz bir bypass'a ihtiyacın varsa sunucumuza beklerim onda HWID ya da DELAY banlı olmaman gerekiyor.
haftalık 40$
Aylık 70$
Lifetime 200$

Not: bu iki üründen birini teslim alırsan ekstra olarak script alman gerekecektir.

EK OLARAK AYLIK LOL EMULATOR ALANLARA 1 AY RTX ÜCRETSİZ VERMEKTEYİZ 5 KİŞİ İLE SINIRLI BU OFFER SON 3 KİŞİ KALDI SUNUCUMUZDA SÜREKLİ GÜNCELLEME GEÇMEKTEYİZ.
 
ucuza en iyisi diye bir şey yok ya emulator bypass tarzı alacaksın ya da cr4ck ürünler satan nyrex veya pentadan alacaksın en ucuzu böyle olur
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt