o kadar da değil beInternal hile geliştiriyorsan ve Linuxa geçeceksen Fedora workstation en mantıklısı Arch falan diyenlere bakma bağımlılıklarla uğraşmaktan kod yazamazsın Ama şunu bil Windowstaki internal mantığını Linuxa direkt taşıyamazsın memory offsetleri ve hook noktaları tamamen değişecek
boş yapmaya gerek yok kanka internal diyoruz kernel seviyesinde bellek haritalama ve syscall farklarından haberin varsa zaten windows dll injection ile linux so injection arasındaki uçurumu bilirsin fedora stabilite için en mantıklısı işteo kadar da değil be
sağolasın ama bunu satıyorum bir işletim sistemi için gelirimi kesememInternal hile geliştiriyorsan ve Linuxa geçeceksen Fedora workstation en mantıklısı Arch falan diyenlere bakma bağımlılıklarla uğraşmaktan kod yazamazsın Ama şunu bil Windowstaki internal mantığını Linuxa direkt taşıyamazsın memory offsetleri ve hook noktaları tamamen değişecek
anlıyorumSıkıntı yaşamazsın diye düşünüyorum ve, en iyi dağıtım diye bir şey yok ilk kez deneyeceksin sanırım. sürekli distro değiştirmek yerine out of box herhangi bir dağıtım seçip ilerleyen zamanlarda sıkılırsan masaüstü ortamını değiştirirsin yani çok uzatmadan demek istediğim distrodan çok hangi çekirdek senin için uygun ona karar vermelisin ubuntuysa ubuntu archsa arch ve ilk geçişte CachyOS gibi distrolar seçmenin tek avantajı sürücüler v.b
ya bi süre daha kalmayı planlıyorum.gnome ve kde plasmada en ıyı sekılde calısıyor cs2 hılelerı ubuntuda kullanıyordum gnome oldugu ıcın bu wındows managerlere gore yapabılırsın