Linux Yardımı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zorcux
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

zorcux

Hayat Kısa Yaşamak Lazım
Diamond Üye
Katılım
17 Şub 2026
Mesajlar
525
Beğeniler
84
Linux kuracağım ama cs2 için şu anda hil egeliştiriyorum onda da kullanabilir miyim deneyebiblir miyim ve en iyi dağıtım nedir sizce ben fedora dan yanayım. Hile internal bu arada
 
Internal hile geliştiriyorsan ve Linuxa geçeceksen Fedora workstation en mantıklısı Arch falan diyenlere bakma bağımlılıklarla uğraşmaktan kod yazamazsın Ama şunu bil Windowstaki internal mantığını Linuxa direkt taşıyamazsın memory offsetleri ve hook noktaları tamamen değişecek
 
Sıkıntı yaşamazsın diye düşünüyorum ve, en iyi dağıtım diye bir şey yok ilk kez deneyeceksin sanırım. sürekli distro değiştirmek yerine out of box herhangi bir dağıtım seçip ilerleyen zamanlarda sıkılırsan masaüstü ortamını değiştirirsin yani çok uzatmadan demek istediğim distrodan çok hangi çekirdek senin için uygun ona karar vermelisin ubuntuysa ubuntu archsa arch ve ilk geçişte CachyOS gibi distrolar seçmenin tek avantajı sürücüler v.b
 
Internal hile geliştiriyorsan ve Linuxa geçeceksen Fedora workstation en mantıklısı Arch falan diyenlere bakma bağımlılıklarla uğraşmaktan kod yazamazsın Ama şunu bil Windowstaki internal mantığını Linuxa direkt taşıyamazsın memory offsetleri ve hook noktaları tamamen değişecek
o kadar da değil be
 
o kadar da değil be
boş yapmaya gerek yok kanka internal diyoruz kernel seviyesinde bellek haritalama ve syscall farklarından haberin varsa zaten windows dll injection ile linux so injection arasındaki uçurumu bilirsin fedora stabilite için en mantıklısı işte
 
Internal hile geliştiriyorsan ve Linuxa geçeceksen Fedora workstation en mantıklısı Arch falan diyenlere bakma bağımlılıklarla uğraşmaktan kod yazamazsın Ama şunu bil Windowstaki internal mantığını Linuxa direkt taşıyamazsın memory offsetleri ve hook noktaları tamamen değişecek
sağolasın ama bunu satıyorum bir işletim sistemi için gelirimi kesemem
Sıkıntı yaşamazsın diye düşünüyorum ve, en iyi dağıtım diye bir şey yok ilk kez deneyeceksin sanırım. sürekli distro değiştirmek yerine out of box herhangi bir dağıtım seçip ilerleyen zamanlarda sıkılırsan masaüstü ortamını değiştirirsin yani çok uzatmadan demek istediğim distrodan çok hangi çekirdek senin için uygun ona karar vermelisin ubuntuysa ubuntu archsa arch ve ilk geçişte CachyOS gibi distrolar seçmenin tek avantajı sürücüler v.b
anlıyorum
 
gnome ve kde plasmada en ıyı sekılde calısıyor cs2 hılelerı ubuntuda kullanıyordum gnome oldugu ıcın bu wındows managerlere gore yapabılırsın
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt