l

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0x58B
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arm koymanın spesifik bir nedeni yok, VMP native dosyalar için uygun bir koruma, yani .NET koruması yapıyorum diye oturup C++ için koruma mı yazmam gerekiyor.

DNGuard bile VMP kullanırken ben neden kullanamayayım ki?

Her neyse eline sağlık.

oğlum sizi sayıyla mı gönderiyorlar a*k
kanki 20 dolarlık korumaya vmp mi koydun 1 C++ OBF neden yapmıyorsun .net e göre daha fazla satılır 2
 
kanki 20 dolarlık korumaya vmp mi koydun 1 C++ OBF neden yapmıyorsun .net e göre daha fazla satılır 2
Ya her şeyi geçtim tamam cidden iyi hoş çocukta şu gövde gösterisini en iyisinin kendisi olmadığını kabullenmesi lazım. Konuyu uplama tarzına bakar mısın ilk yoruma? Resmen gövde gösterisi için açılmış bir konu kendine katmak istediği bir şey yok kendisini en iyi olarak görüyor.
 
Ya her şeyi geçtim tamam cidden iyi hoş çocukta şu gövde gösterisini en iyisinin kendisi olmadığını kabullenmesi lazım. Konuyu uplama tarzına bakar mısın ilk yoruma? Resmen gövde gösterisi için açılmış bir konu kendine katmak istediği bir şey yok kendisini en iyi olarak görüyor.
Main hesabından yazsana dostum
 
Ya her şeyi geçtim tamam cidden iyi hoş çocukta şu gövde gösterisini en iyisinin kendisi olmadığını kabullenmesi lazım. Konuyu uplama tarzına bakar mısın ilk yoruma? Resmen gövde gösterisi için açılmış bir konu kendine katmak istediği bir şey yok kendisini en iyi olarak görüyor.
image.png


kardeşim anlamak mı istemiyorsun ben bu konuları korumayı geliştirmek ve @sulmunedra ile @LOLSHAN 'ın test etmesi için açıyorum.
bu konu öylesine falan açılmadı, korumada yapılan çeşitli geliştirmelerden sonra açıldı.
ilk yorumum da önceki konumda ileri geri konuşan bir avel içindi, ha başkasına olsa yine hiç kimseyi ilgilendirmezdi orası ayrı konu.
sizin gibiler de sazan gibi atlıyor hemen GoVdE gOsterIsı yAPaıYon KnaKA diye.
her olayı ego tatminine ve popülariteye bağlıyorsunuz, muhtemelen bunu iddia eden ilk kişi sen olmadığın gibi sonuncusu da olmayacaksın.
forum içi forum dışı popülarite tanınırlık bilinirlik imaj falan afedersin ama s*kimde bile değil.
Bu arada ben community'de kendimden iyi onlarca isim biliyorum kendimi en iyi gördüğümü falan nerden çıkardın veya bu çıkarımları neye dayanarak yapıyorsun gerçekten aklım almıyor.
kanki 20 dolarlık korumaya vmp mi koydun 1 C++ OBF neden yapmıyorsun .net e göre daha fazla satılır 2
20 dolarlık koruma'nın runtime'ına VMP koydum, sen olsan ne koyardın? 20 USD'ye .NET için daha iyi bir koruma önerir misin?
veya .NET için unpack edilemeyen herhangi bir korumanın var olduğunu düşünüyor musun?

sizce ben buraya asla unpack edilmeyeceğini umarak mı post atıyorum, VMProtect/DNGuard/.NET Reactor/Agile .NET gibi korumaların bile eski sürümlerinin public unpacker'ları var.
private olanları saymıyorum bile, herhangi bir açıklama/detay/açık kaynaklı tool olmadan unpack'i nasıl önlemeyi düşünüyorsunuz?
tek bir ekran görüntüsü veya dosyadan herhangi bir çıkarım yapamazsınız.

biraz gerçekçi olun.
 
Son düzenleme:
image.png


kardeşim anlamak mı istemiyorsun ben bu konuları korumayı geliştirmek ve @sulmunedra ile @LOLSHAN 'ın test etmesi için açıyorum.
bu konu öylesine falan açılmadı, korumada yapılan çeşitli geliştirmelerden sonra açıldı.
ilk yorumum da önceki konumda ileri geri konuşan bir avel içindi, ha başkasına olsa yine hiç kimseyi ilgilendirmezdi orası ayrı konu.
sizin gibiler de sazan gibi atlıyor hemen GoVdE gOsterIsı yAPaıYon KnaKA diye.
her olayı ego tatminine ve popülariteye bağlıyorsunuz, muhtemelen bunu iddia eden ilk kişi sen olmadığın gibi sonuncusu da olmayacaksın.
forum içi forum dışı popülarite tanınırlık bilinirlik imaj falan afedersin ama s*kimde bile değil.
Bu arada ben community'de kendimden iyi onlarca isim biliyorum kendimi en iyi gördüğümü falan nerden çıkardın veya bu çıkarımları neye dayanarak yapıyorsun gerçekten aklım almıyor.

20 dolarlık koruma'nın runtime'ına VMP koydum, sen olsan ne koyardın? 20 USD'ye .NET için daha iyi bir koruma önerir misin?
veya .NET için unpack edilemeyen herhangi bir korumanın var olduğunu düşünüyor musun?

sizce ben buraya asla unpack edilmeyeceğini umarak mı post atıyorum, VMProtect/DNGuard/.NET Reactor/Agile .NET gibi korumaların bile eski sürümlerinin public unpacker'ları var.
private olanları saymıyorum bile, herhangi bir açıklama/detay/açık kaynaklı tool olmadan unpack'i nasıl önlemeyi düşünüyorsunuz?
tek bir ekran görüntüsü veya dosyadan herhangi bir çıkarım yapamazsınız.

biraz gerçekçi olun.
Adımları free olarak açıklayacak biri kolay kolay çıkmaz yada en azından ben açıklamam :D bu bir iş sonuçta ticari amacın var. Yapabildiğin yere kadar yapıp yapamadığında parayla yaptırman/denettirmen çok daha mantıklı olur. Bahsettiğin tüm Protector'ler bu yolu izliyor.
Yada bilgisine güvendiğin birine Protector yaptırıp (tabi ucuz olmayacak) geliştirmelerini kendin yap.
 
Adımları free olarak açıklayacak biri kolay kolay çıkmaz yada en azından ben açıklamam :D bu bir iş sonuçta ticari amacın var. Yapabildiğin yere kadar yapıp yapamadığında parayla yaptırman/denettirmen çok daha mantıklı olur. Bahsettiğin tüm Protector'ler bu yolu izliyor.
Yada bilgisine güvendiğin birine Protector yaptırıp (tabi ucuz olmayacak) geliştirmelerini kendin yap.
yani herkesin kendi tercihi ben şimdilik elimden geleni yapıyorum
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt