GENE UNPACK YEDİ ENAYİ
Arm koymanın spesifik bir nedeni yok, VMP native dosyalar için uygun bir koruma, yani .NET koruması yapıyorum diye oturup C++ için koruma mı yazmam gerekiyor..NET Dll ArmDot, Native Dll VMP, Jit Source = Eddy Leak
Code Encrypt init kodunda neden ArmDot kullandığını anlamadım. Decrypt kodunda da VMP kullanmışsın.
Adı neden SecureShield?
ADHCL53*DZMYL7
![]()
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir/Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
oğlum sizi sayıyla mı gönderiyorlar a*kGENE UNPACK YEDİ ENAYİ
HASHWPKDWĞŞEWĞLSWÜKSWĞKDWŞMDWŞMDŞEJFSŞSJSŞFKSİWLĞDMRİSMXİWKDĞWKDĞWKDEPAŞMDİWMDWŞJDWŞFKWİMDWİDMWŞNDWŞMXW
OLM 2 TANE DELİ YÜREK LOLSHANA MI KAFA TUTUYONUZ SİZ .NETTEN BAŞKA BİR DİL Mİ BİLİYONUZ .NETDE BİLGİLİ Bİ ADAMDAN O KODU KORUYABİLECEĞİNİZİ Mİ SANIYORSUNUZ KORUMASIZ NATIVE DOSYA VERSEM KIRAMAYACAK ADAMLARSINIZ YAZIK ULAN SİZE PUHAHAHAHAHAHAHHAHA SABAH SABAH KEYFİM YERİNE GELDİ
Yazamazsın zaten abicim fazla laf kalabalığı yapma ortada da gövde gösterisi yapma. Bu tür adamların önüne ne koyarsan koy dağıtıp parça parça edip verirler önüne. Native öğren adam gibi. .NET'i sal koruyamazsın onun ile bir kodu. Sana benden abi tavsiyesi gövde gösterisi yapıcam diye böyle rezil olma üstte bi de ss paylaşmış bi anda LOLSHAN'ın kalınlığını görünce havası indi xdoturup C++ için koruma mı yazmam gerekiyor.
gerizekalı herif UnpackMe konuları korumanı herkese gösterip gövde gösterisi yapmak için mi açılıyor bı siktir git sabah sabah amkYazamazsın zaten abicim fazla laf kalabalığı yapma ortada da gövde gösterisi yapma. Bu tür adamların önüne ne koyarsan koy dağıtıp parça parça edip verirler önüne. Native öğren adam gibi. .NET'i sal koruyamazsın onun ile bir kodu. Sana benden abi tavsiyesi gövde gösterisi yapıcam diye böyle rezil olma üstte bi de ss paylaşmış bi anda LOLSHAN'ın kalınlığını görünce havası indi xd
Teşekkürler de .NET için koruma satarken diğer paralı korumaları kullanmak bana saçma geliyor. Bana kalırsa eğer koruma satıyorsan Native içinde koruma yazmalısın. Tabi Native için sadece VMP'nin VM'ini kullanmış olsaydın bir yere kadar anlayabilirdim. Native VM herkesin yapabileceği bir şey değil, en basitinden ileri düzey Low Level Programming bilgin olmalı.Arm koymanın spesifik bir nedeni yok, VMP native dosyalar için uygun bir koruma, yani .NET koruması yapıyorum diye oturup C++ için koruma mı yazmam gerekiyor.
DNGuard bile VMP kullanırken ben neden kullanamayayım ki?
Her neyse eline sağlık.
Evet arkadaşlar gereksiz göğüs kabartırsanız sonunuz aşağıdaki gibi olur...gerizekalı herif UnpackMe konuları korumanı herkese gösterip gövde gösterisi yapmak için mi açılıyor bı siktir git sabah sabah amk