MessiX
Master Üye
- Katılım
- 23 May 2021
- Mesajlar
- 996
- Beğeniler
- 173
Öncelikle arkadaşlar CPvP kısmından bahsetmek istiyorum. Pek beğenemedim açıkçası, çünkü auto crystal bana göre kendisi otomatik koyup kırmalı. Meteor’da mesela crystal aura vardı, on numaraydı. Bunda öyle değil; şöyle, siz tuşa basıyorsunuz, koyuyor kırıyor ama alttan bakınca falan koyup kırmıyor. Yani Meteor baba her yerden… Neyse, bu konuda daha iyi bilgisi olan varsa tabii yazıp aydınlatabilir bizi.
Neyse, asıl kısma geliyorum: base raid kısmı. Öncelikle şunu söyleyeyim, storage ESP’si vs. gerçekten güzel çalışıyor. Zaten Meteor + Glazed eklentisi ile neredeyse 1 base bile zor bulurken bununla daha kolay. Zaten hilenin asıl amacı da base bulmak.
Ben hatırı sayılır baseler buldum. Tunnel base finder güzel çalışıyor, tavsiye ederim. Base bulduğunda oyundan atıyor vs. Ek olarak spawner protect de muazzam çalışıyor. Eğer “CPvP yerine base raid’liyim, basemi yapayım sonra sp koyayım çalmasınlar” diyorsanız, AFK iken gayet güzel.
Evet, Glazed’de de bu özellik var ama bok gibi çalışıyor. Makro yapmak zorunda kalmıştım. Ama sadece spawner protect kullanacaksanız makro + Glazed mantıklı bir seçim olur.
Bir de güncelleme: diyorlar, 2 ay sonra büyük bir tane var. O zaman yine bakarız.
Not: Tunnel Base Finderi -50 . -49 da kullandim daha iyi oluyor bence
Neyse, asıl kısma geliyorum: base raid kısmı. Öncelikle şunu söyleyeyim, storage ESP’si vs. gerçekten güzel çalışıyor. Zaten Meteor + Glazed eklentisi ile neredeyse 1 base bile zor bulurken bununla daha kolay. Zaten hilenin asıl amacı da base bulmak.
Ben hatırı sayılır baseler buldum. Tunnel base finder güzel çalışıyor, tavsiye ederim. Base bulduğunda oyundan atıyor vs. Ek olarak spawner protect de muazzam çalışıyor. Eğer “CPvP yerine base raid’liyim, basemi yapayım sonra sp koyayım çalmasınlar” diyorsanız, AFK iken gayet güzel.
Evet, Glazed’de de bu özellik var ama bok gibi çalışıyor. Makro yapmak zorunda kalmıştım. Ama sadece spawner protect kullanacaksanız makro + Glazed mantıklı bir seçim olur.
Bir de güncelleme: diyorlar, 2 ay sonra büyük bir tane var. O zaman yine bakarız.
Not: Tunnel Base Finderi -50 . -49 da kullandim daha iyi oluyor bence
Son düzenleme: