Krypton Client incelemesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MessiX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

MessiX

Master Üye
Katılım
23 May 2021
Mesajlar
996
Beğeniler
173
Öncelikle arkadaşlar CPvP kısmından bahsetmek istiyorum. Pek beğenemedim açıkçası, çünkü auto crystal bana göre kendisi otomatik koyup kırmalı. Meteor’da mesela crystal aura vardı, on numaraydı. Bunda öyle değil; şöyle, siz tuşa basıyorsunuz, koyuyor kırıyor ama alttan bakınca falan koyup kırmıyor. Yani Meteor baba her yerden… Neyse, bu konuda daha iyi bilgisi olan varsa tabii yazıp aydınlatabilir bizi.
Neyse, asıl kısma geliyorum: base raid kısmı. Öncelikle şunu söyleyeyim, storage ESP’si vs. gerçekten güzel çalışıyor. Zaten Meteor + Glazed eklentisi ile neredeyse 1 base bile zor bulurken bununla daha kolay. Zaten hilenin asıl amacı da base bulmak.
Ben hatırı sayılır baseler buldum. Tunnel base finder güzel çalışıyor, tavsiye ederim. Base bulduğunda oyundan atıyor vs. Ek olarak spawner protect de muazzam çalışıyor. Eğer “CPvP yerine base raid’liyim, basemi yapayım sonra sp koyayım çalmasınlar” diyorsanız, AFK iken gayet güzel.
Evet, Glazed’de de bu özellik var ama bok gibi çalışıyor. Makro yapmak zorunda kalmıştım. Ama sadece spawner protect kullanacaksanız makro + Glazed mantıklı bir seçim olur.
Bir de güncelleme: diyorlar, 2 ay sonra büyük bir tane var. O zaman yine bakarız.

Not: Tunnel Base Finderi -50 . -49 da kullandim daha iyi oluyor bence
 
Son düzenleme:
Öncelikle arkadaşlar CPvP kısmından bahsetmek istiyorum. Pek beğenemedim açıkçası, çünkü auto crystal bana göre kendisi otomatik koyup kırmalı. Meteor’da mesela crystal aura vardı, on numaraydı. Bunda öyle değil; şöyle, siz tuşa basıyorsunuz, koyuyor kırıyor ama alttan bakınca falan koyup kırmıyor. Yani Meteor baba her yerden… Neyse, bu konuda daha iyi bilgisi olan varsa tabii yazıp aydınlatabilir bizi.
Neyse, asıl kısma geliyorum: base raid kısmı. Öncelikle şunu söyleyeyim, storage ESP’si vs. gerçekten güzel çalışıyor. Zaten Meteor + Glazed eklentisi ile neredeyse 1 base bile zor bulurken bununla daha kolay. Zaten hilenin asıl amacı da base bulmak.
Ben hatırı sayılır baseler buldum. Tunnel base finder güzel çalışıyor, tavsiye ederim. Base bulduğunda oyundan atıyor vs. Ek olarak spawner protect de muazzam çalışıyor. Eğer “CPvP yerine base raid’liyim, basemi yapayım sonra sp koyayım çalmasınlar” diyorsanız, AFK iken gayet güzel.
Evet, Glazed’de de bu özellik var ama bok gibi çalışıyor. Makro yapmak zorunda kalmıştım. Ama sadece spawner protect kullanacaksanız makro + Glazed mantıklı bir seçim olur.
Bir de güncelleme: diyorlar, 2 ay sonra büyük bir tane var. O zaman yine bakarız.

Not: Tunnel Base Finderi -50 . -49 da kullandim daha iyi oluyor bence
meteor daha iyi zatende yabancılar çok hileden anlamıyor crypton kullanıyor hepsi başka hile bilmedikleri için
 
Öncelikle arkadaşlar CPvP kısmından bahsetmek istiyorum. Pek beğenemedim açıkçası, çünkü auto crystal bana göre kendisi otomatik koyup kırmalı. Meteor’da mesela crystal aura vardı, on numaraydı. Bunda öyle değil; şöyle, siz tuşa basıyorsunuz, koyuyor kırıyor ama alttan bakınca falan koyup kırmıyor. Yani Meteor baba her yerden… Neyse, bu konuda daha iyi bilgisi olan varsa tabii yazıp aydınlatabilir bizi.
Neyse, asıl kısma geliyorum: base raid kısmı. Öncelikle şunu söyleyeyim, storage ESP’si vs. gerçekten güzel çalışıyor. Zaten Meteor + Glazed eklentisi ile neredeyse 1 base bile zor bulurken bununla daha kolay. Zaten hilenin asıl amacı da base bulmak.
Ben hatırı sayılır baseler buldum. Tunnel base finder güzel çalışıyor, tavsiye ederim. Base bulduğunda oyundan atıyor vs. Ek olarak spawner protect de muazzam çalışıyor. Eğer “CPvP yerine base raid’liyim, basemi yapayım sonra sp koyayım çalmasınlar” diyorsanız, AFK iken gayet güzel.
Evet, Glazed’de de bu özellik var ama bok gibi çalışıyor. Makro yapmak zorunda kalmıştım. Ama sadece spawner protect kullanacaksanız makro + Glazed mantıklı bir seçim olur.
Bir de güncelleme: diyorlar, 2 ay sonra büyük bir tane var. O zaman yine bakarız.

Not: Tunnel Base Finderi -50 . -49 da kullandim daha iyi oluyor bence
kanka bence Crâck grim kullan kat kat iyi paran varsa lifetime çek her 2 3 ayda bır yenı ozellıkler falan eklıyor cok ılgılıler kral adamlar
 
kanka bence Crâck grim kullan kat kat iyi paran varsa lifetime çek her 2 3 ayda bır yenı ozellıkler falan eklıyor cok ılgılıler kral adamlar
hocam crackini atma sansin varmi denemek istiyorum perstige aldim 3-4 once pek begenemedim acikcasi
 
bende grim var 3 tane lifetime bi yararı yok öneririsem prestige ve meteor olmado bozo mu bazodev mi ne onu öneririm davarsan kullan
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt