Klavye.


arkadaslar bu klavyeyi aldımda ben değermi 800 tlye bir tane videosu var ben rgbsini çok beğendim şahsen.
Like atarsanız sevinirim :icheckwait:
3 ay sonra tuşlarında temassızlık başlıyor detaylıca temizlersen geri eski haline geliyor

tavsiyen için sağol önerdiğin bir klavye varmı bütçem 7500 tl
750 diyor arkadaş
 
750 değil 7500 tl suanlık bu bahsettiğim klavyeyi aldım dediklerine göre birkaç ay kullanıp bırakrıım yenisini alırım muhtemelen
 
750 diyor arkadaş
image.png
 
750 değil 7500 tl suanlık bu bahsettiğim klavyeyi aldım dediklerine göre birkaç ay kullanıp bırakrıım yenisini alırım muhtemelen
o klavyeyi soluman bile zarar olum :D tavsiyem iade et onun yerine uzun ömürlü birşey al. gravastar bu işin piri. v75 olması lazım gerek özellikleri gerek tasarımı hep hayalim olan bir klavyeydi. göz atmanı öneririm.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt