Klavye.

Katılım
14 Ocak 2026
Mesajlar
133
Beğeniler
11

arkadaslar bu klavyeyi aldımda ben değermi 800 tlye bir tane videosu var ben rgbsini çok beğendim şahsen.
Like atarsanız sevinirim :icheckwait:
 
günlük hayatım için kullanıcam kod yazma,sohbet etme falan filan sadece rengi için aldım onun için uygunmudur?
 

arkadaslar bu klavyeyi aldımda ben değermi 800 tlye bir tane videosu var ben rgbsini çok beğendim şahsen.
Like atarsanız sevinirim :icheckwait:
çöp knk 3 4 gün daha kullanırsın sonra space enter tuşları buum olur
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt