KCABOT Metin2 Pvp FARMBOT C++ [SOURCE]

Proje taslak projesi olup bir sürü gereksiz kod mevcuttur ama derlenebilir haldedir. Birçok kişi bana yazıp şunu nasıl yapıyorsun bunu nasıl yapıyorsun kaynak bulamıyoruz vs. diyordu ve bende projeyi paylaşma kararı aldım. Proje tamamen zevk için yazıldığından dolayı birçok yazım hatası ve çok kötü bir yazım şekline sahip biraz eğlenmek istedik açıkçası. Birçok kişi kodlardan hiçbir şey anlamayacaktır doğal şifreleme mevcut :) Ama fonksiyonları inceleyip kesinlikle fikir çıkartabilirsiniz alıp derleyip kullanmanızı şiddetle tavsiye etmiyorum fakat herşeyin temeli copy-paste dir sizlerde fonksiyonları inceleyerek kendinize göre düzenleyip projenize aktarın ve bana küfür etmeyin :D Projede olan neredeyse tüm sistemler sorunsuz olarak çalışmakta en önemliside farmbot pointer güncelleyip kullanılabilecek haldedir. Daha önce hiç metin2 oynamamış birisi olarak tamamen zevk için yazdığım bu projede pointer ve offset tanımlamalarım tam bir facia olarak adlandırılabilir çünkü hepsini ben isimlendirdim ve sizi en çok zorlayacak kısım bu yeterli kaynak olmadığı için ve botu hangi fonksiyonun ne işe yaradığını bilmediğim zamanlarda yazdığımdan dolayı pointer isimlerini kendim uydurdum :D M_FLDB olarak tanımladığım pointer aslında mobptr yani entitiylist dir. Etraftaki mobları,playerleri,metinleri,npcleri okumak için kullanıyoruz. M_Mobptr olarak tanımladığım pointer ise CpythonPlayerdir yani GetTargetVid yi bulurken kullandığımız pointer yada PickCloseItem fonksiyonunun mov ecx i her ikiside aynı. M_Playerptr ise adından da anlaşılacağı üzere player bilgilerini tutan pointer oluyor ve CINstanceBase dir yani wh yaparken kullandığımız pointer. M_Target olarak tanımladığım offset ise GetTargetVid offsetidir. M_TargetMob ise koşulacak mobun idsinin yazılacağı adresin offseti. M_MobRun ise durum offseti. 0 dururken aldığı değerdir 3 ise moba koşarar ve vurur. eğer bu offseti 3 e sabitlerseniz mob ölene kadar vurmaya devam eder.Hangi moba vuracağını ise M_TargetMob da hangi vid yazıyorsa ona vurur farmbot mantığı şöyle çalışıyor M_TargetMob adresine saldırılacak mobun vid sini yazıyoruz ve M_Mobrun adresini 3 değerine sabitliyoruz mob ölene kadar verdiğimiz vid ye saldıracaktır. Proje c++ Builder 10.4 ile yazılmıştır.

Bu bot @JuveSouL ile girdiğimiz idda yüzünden ortaya çıktığından ve katkıları için en büyük teşekkür ona :)
NOT : Şuan satışta olan Uriel botumuzun temellini oluşturan projedir moba koşma dışında aynı fonksiyonları kullanmaktadır.



Github Link :
#Belki birgün Uriel srcmizde düşer buraya kim bilebilir. :)

güzel paylaşımmış bu tarzda birşey bakıyordum teşekkürler
 
belki biri yapar onu ya yapmazlarsa müsait bir zamanda oto bulucuyu da paylaşırım :)
Sizden baska kimsenin yapacagini düsünmüyorum bilen herkes sakliyor üstüne hic bir kaynakda bulamiyoruz ögrenmek icin
Büyük bir umutla sizden bekliyoruz
 
onuda bizden aldı zaten kendisinin onu yapabilecek bir kapasitesi yoktu :D
"onuda (onuda derken asdasd) bizden aldı" Kadirle aramız iyiyken pointer konusunda konuşuyorduk ve kendisinin base adressten 1 arttırarak bulduğunu söyledi. Gidip adamın kodunu vs paylaşmadım ve Konumda Kadiri etiketliyerek ondan yardım aldığımıda belirttim. Gel gör ki senin gibi gereksiz insanlar (17 yaşında ki çocuklara dc de 5,6 kişiye yayın açıp arkamdan aramızdaki kişisel konuşmaları gösteren :) Halbuki kadirle tartışmamızın sebebi de bu konuydu. kendisi bunu yaptığına o bile inanmamıştı o kadar düşeceğine xd çünkü aramızda senle hiç bir şekilde bir düşmanlık veya kavga yoktu. .) Ha tabi beni belirtmediğin için belki başkasına demiş olabilirsin bu lafı ama umrumda değil üzerime alındım ::mum: Kapasitemin ne olup olmamasına gelecek olursakta açıkçası ne seviyede olduğum pek umrumda değil. Daha cheat engineyi kullanmaya başlayalı 7 ay olmamışken (ilk 4 ayı pixelbot yapmıştım ve dershaneye gidiyordum bir yandan,o aylarıda saydım). Piyasada masyaftan sonra en çok satış yapan pvp botunu çıkardımo dönem tek başıma. Senin kapasitene bakınca pek bir şey göremedim. Keşke kendi başarılarınla başkalarına durduk yere laf atsan <3
 
Son düzenleme:
Proje taslak projesi olup bir sürü gereksiz kod mevcuttur ama derlenebilir haldedir. Birçok kişi bana yazıp şunu nasıl yapıyorsun bunu nasıl yapıyorsun kaynak bulamıyoruz vs. diyordu ve bende projeyi paylaşma kararı aldım. Proje tamamen zevk için yazıldığından dolayı birçok yazım hatası ve çok kötü bir yazım şekline sahip biraz eğlenmek istedik açıkçası. Birçok kişi kodlardan hiçbir şey anlamayacaktır doğal şifreleme mevcut :) Ama fonksiyonları inceleyip kesinlikle fikir çıkartabilirsiniz alıp derleyip kullanmanızı şiddetle tavsiye etmiyorum fakat herşeyin temeli copy-paste dir sizlerde fonksiyonları inceleyerek kendinize göre düzenleyip projenize aktarın ve bana küfür etmeyin :D Projede olan neredeyse tüm sistemler sorunsuz olarak çalışmakta en önemliside farmbot pointer güncelleyip kullanılabilecek haldedir. Daha önce hiç metin2 oynamamış birisi olarak tamamen zevk için yazdığım bu projede pointer ve offset tanımlamalarım tam bir facia olarak adlandırılabilir çünkü hepsini ben isimlendirdim ve sizi en çok zorlayacak kısım bu yeterli kaynak olmadığı için ve botu hangi fonksiyonun ne işe yaradığını bilmediğim zamanlarda yazdığımdan dolayı pointer isimlerini kendim uydurdum :D M_FLDB olarak tanımladığım pointer aslında mobptr yani entitiylist dir. Etraftaki mobları,playerleri,metinleri,npcleri okumak için kullanıyoruz. M_Mobptr olarak tanımladığım pointer ise CpythonPlayerdir yani GetTargetVid yi bulurken kullandığımız pointer yada PickCloseItem fonksiyonunun mov ecx i her ikiside aynı. M_Playerptr ise adından da anlaşılacağı üzere player bilgilerini tutan pointer oluyor ve CINstanceBase dir yani wh yaparken kullandığımız pointer. M_Target olarak tanımladığım offset ise GetTargetVid offsetidir. M_TargetMob ise koşulacak mobun idsinin yazılacağı adresin offseti. M_MobRun ise durum offseti. 0 dururken aldığı değerdir 3 ise moba koşarar ve vurur. eğer bu offseti 3 e sabitlerseniz mob ölene kadar vurmaya devam eder.Hangi moba vuracağını ise M_TargetMob da hangi vid yazıyorsa ona vurur farmbot mantığı şöyle çalışıyor M_TargetMob adresine saldırılacak mobun vid sini yazıyoruz ve M_Mobrun adresini 3 değerine sabitliyoruz mob ölene kadar verdiğimiz vid ye saldıracaktır. Proje c++ Builder 10.4 ile yazılmıştır.

Bu bot @JuveSouL ile girdiğimiz idda yüzünden ortaya çıktığından ve katkıları için en büyük teşekkür ona :)
NOT : Şuan satışta olan Uriel botumuzun temellini oluşturan projedir moba koşma dışında aynı fonksiyonları kullanmaktadır.



Github Link :
#Belki birgün Uriel srcmizde düşer buraya kim bilebilir. :)

sourceye bir göz gezdireyim dedim ,var isimleri func isimleri harika ,uzun süre boyunca bende bu sekılde saçma sapan tanımlamalar yapıyordum görünce hoşuma gitti :D
Yazılıma hevesli arkadaşlar, eğer bu işe yeni başlıyorsanız bu source size uygun değil. Gerçek anlamda sizi bu işten soğutur. uzun süredir radda çalışıyorum ve bu konularda yeterli bilgim olduğumu düşünerek ,benim bile sourceye bakınca birşeyler anlamam oldukça zor oldu. sourcede gorecegınız inline asmleri anlamanıza gerek yok, bu şekilde yazılmasının sebebi idenin thiscall destegi vermemesinden kaynaklanıyor. normalde bir typedef ile asm yazmak zorunda kalmadan çoğu fonksiyonu kullanabileceksiniz. ayrıca internette bulacagınız çoğu kodu copy paste yapamaycaksınız, idenin anlayacağı şekilde yazmanız gerekiyor .
bu işlerden az çok anlıyorum diyorsanızda, bu proje kaynak alınabilecek bir proje değil. lütfen yazılım hevesinizi kırmayın. internette birçok eğitim videosu ve basit anlaşılabilir projeler bulunuyor kendinizi oralarda geliştirip, sonra gelip buraya bakın diyeceğimde yine zor. çok karmakarışık yazılmış :D
yani anlıycağınız daha bilindik ide lerde çalışın , bu sourceye göz gezdirin ama projeye editleyip kullanılır hale getiremediğinizde hevesinizi kırmayın .
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt