neden ban yedin lasizce hangisi daha iyi itemsatıştan kalıcı ban yedim hesapcomtr dede kalıcı mutem var sizce itemsatış hesabı mı açsam yeniden ?
4k ya yakın para dolandırdım iadelerinide yaptım fakat banladılar yetkililere banlamazsan adam degılsın adk falan attim banladilarneden ban yedin la

hassiktir lan you sooo cooool4k ya yakın para dolandırdım iadelerinide yaptım fakat banladılar yetkililere banlamazsan adam degılsın adk falan attim banladilar![]()
yo coolluk vs. değil parayla boost vs. alacaktimhassiktir lan you sooo cooool
itemsatistada dolandırmazsın la kimlik falan eklemedin mi bence itempazar'a geçebilirsinyo coolluk vs. değil parayla boost vs. alacaktim
ekliydi hiçte bişey yapamadılar valla itempazara bakarım bi ara sağolitemsatistada dolandırmazsın la kimlik falan eklemedin mi bence itempazar'a geçebilirsin