herhangi bir 3 parti yazılım var mı bilgisyarında ?Valorant oynarken oyun esnasında windows işletim sistemım arka planda güncelleştirme yaptı ve oyun vanguard sistemı bunu hile algılayıp üçüncü parti diye benı hwıd banladı ne yapabılırım ?
hayır 3 partı yazılım mevcut degil kısaca hileye dair hiçbirşey yok oyun esnasında wındows gunceleştirmesi aktifleşti oyun bunu hile zannetı ne sacma sekılde oluyorsa ticket actım bana hwıd atmıslar acıklama yapıyorum hile olsam tum rank kasarım politka geregi falan diyip duruyor sebebsiz yere tüm emegım gitti hile falan yanı ucuncu partı yazılım falan yokherhangi bir 3 parti yazılım var mı bilgisyarında ?
peki daha önce banlı mıydın ? win sürümün neydihayır 3 partı yazılım mevcut degil kısaca hileye dair hiçbirşey yok oyun esnasında wındows gunceleştirmesi aktifleşti oyun bunu hile zannetı ne sacma sekılde oluyorsa ticket actım bana hwıd atmıslar acıklama yapıyorum hile olsam tum rank kasarım politka geregi falan diyip duruyor sebebsiz yere tüm emegım gitti hile falan yanı ucuncu partı yazılım falan yok
hayır daha once banlı degıldım uzun zamandır oynuyorumda oyunu herhangı şüpheli Crâck falan da yok oyun esnasında guncellestırme devreye gırdıgı ıcın oldu dırekt oyundan attı van152 hatası verıyor yenı hesap açsamda banlıyor windows 10 kullanıyorumpeki daha önce banlı mıydın ? win sürümün neydi
dostum defalarca bilet açtım hepsine aynı seyı dıyıp geciyorlar hilede katı kurallıyız dıyorlar dıyorum hıle yok yazılım yok oyun kayıtlarım oynayışım hepsi ortada hile olsam her oyunda zafer olur oyun esnasında guncelleştırme oldugu ıcın vanguard suphelı algıladı dıyorum adamlaragerçekten 3.parti uygulama kullanmadıysan makro bile yani ticket aç temiz oldugunu anlarlarsa acarlar banını
En az 1 kere bile olsa hile kullanmissindir veya arkadaşın kullanmıştır kardeşim yoksa oyun böyle bir hatayı ticket attıktan sonra düzeltirdihayır daha once banlı degıldım uzun zamandır oynuyorumda oyunu herhangı şüpheli Crâck falan da yok oyun esnasında guncellestırme devreye gırdıgı ıcın oldu dırekt oyundan attı van152 hatası verıyor yenı hesap açsamda banlıyor windows 10 kullanıyorum
dostum defalarca bilet açtım hepsine aynı seyı dıyıp geciyorlar hilede katı kurallıyız dıyorlar dıyorum hıle yok yazılım yok oyun kayıtlarım oynayışım hepsi ortada hile olsam her oyunda zafer olur oyun esnasında guncelleştırme oldugu ıcın vanguard suphelı algıladı dıyorum adamlara
wn 10 sürümün neydi , malesef ticket ile ilgilenmezler.hayır daha once banlı degıldım uzun zamandır oynuyorumda oyunu herhangı şüpheli Crâck falan da yok oyun esnasında guncellestırme devreye gırdıgı ıcın oldu dırekt oyundan attı van152 hatası verıyor yenı hesap açsamda banlıyor windows 10 kullanıyorum
dostum defalarca bilet açtım hepsine aynı seyı dıyıp geciyorlar hilede katı kurallıyız dıyorlar dıyorum hıle yok yazılım yok oyun kayıtlarım oynayışım hepsi ortada hile olsam her oyunda zafer olur oyun esnasında guncelleştırme oldugu ıcın vanguard suphelı algıladı dıyorum adamlara
arka planda dedigim gibi Crâck bile mevcut degil oyun esnasında direkt guncelleme devreye girdi buda vanguard hile algıladıvanguard sistemi bu kadar basit bir şey için ban atmaz arka planda çalışan başka bir uygulama veya bilgisayarında olan 3.parti hile,macro benzeri bir yazılım veya dosyadan ban atmıştır.
wn 10 sürümün neydi , malesef ticket ile ilgilenmezlewi
win 10 kullanıyorum ek guncellemeler mevcutmus buda oyun esnasında guncellemeye devreye soktu bunu suphelı algıladıwn 10 sürümün neydi , malesef ticket ile ilgilenmezler.