Çözüldü Hwid ban

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oguz12120

Gold Üye
Katılım
25 Mar 2023
Mesajlar
303
Beğeniler
31
Yaş
28
İletişim
Valorant oynarken oyun esnasında windows işletim sistemım arka planda güncelleştirme yaptı ve oyun vanguard sistemı bunu hile algılayıp üçüncü parti diye benı hwıd banladı ne yapabılırım ?
 
herhangi bir 3 parti yazılım var mı bilgisyarında ?
hayır 3 partı yazılım mevcut degil kısaca hileye dair hiçbirşey yok oyun esnasında wındows gunceleştirmesi aktifleşti oyun bunu hile zannetı ne sacma sekılde oluyorsa ticket actım bana hwıd atmıslar acıklama yapıyorum hile olsam tum rank kasarım politka geregi falan diyip duruyor sebebsiz yere tüm emegım gitti hile falan yanı ucuncu partı yazılım falan yok
 
hayır 3 partı yazılım mevcut degil kısaca hileye dair hiçbirşey yok oyun esnasında wındows gunceleştirmesi aktifleşti oyun bunu hile zannetı ne sacma sekılde oluyorsa ticket actım bana hwıd atmıslar acıklama yapıyorum hile olsam tum rank kasarım politka geregi falan diyip duruyor sebebsiz yere tüm emegım gitti hile falan yanı ucuncu partı yazılım falan yok
peki daha önce banlı mıydın ? win sürümün neydi
 
peki daha önce banlı mıydın ? win sürümün neydi
hayır daha once banlı degıldım uzun zamandır oynuyorumda oyunu herhangı şüpheli Crâck falan da yok oyun esnasında guncellestırme devreye gırdıgı ıcın oldu dırekt oyundan attı van152 hatası verıyor yenı hesap açsamda banlıyor windows 10 kullanıyorum
gerçekten 3.parti uygulama kullanmadıysan makro bile yani ticket aç temiz oldugunu anlarlarsa acarlar banını
dostum defalarca bilet açtım hepsine aynı seyı dıyıp geciyorlar hilede katı kurallıyız dıyorlar dıyorum hıle yok yazılım yok oyun kayıtlarım oynayışım hepsi ortada hile olsam her oyunda zafer olur oyun esnasında guncelleştırme oldugu ıcın vanguard suphelı algıladı dıyorum adamlara
 
hayır daha once banlı degıldım uzun zamandır oynuyorumda oyunu herhangı şüpheli Crâck falan da yok oyun esnasında guncellestırme devreye gırdıgı ıcın oldu dırekt oyundan attı van152 hatası verıyor yenı hesap açsamda banlıyor windows 10 kullanıyorum

dostum defalarca bilet açtım hepsine aynı seyı dıyıp geciyorlar hilede katı kurallıyız dıyorlar dıyorum hıle yok yazılım yok oyun kayıtlarım oynayışım hepsi ortada hile olsam her oyunda zafer olur oyun esnasında guncelleştırme oldugu ıcın vanguard suphelı algıladı dıyorum adamlara
En az 1 kere bile olsa hile kullanmissindir veya arkadaşın kullanmıştır kardeşim yoksa oyun böyle bir hatayı ticket attıktan sonra düzeltirdi
 
hayır daha once banlı degıldım uzun zamandır oynuyorumda oyunu herhangı şüpheli Crâck falan da yok oyun esnasında guncellestırme devreye gırdıgı ıcın oldu dırekt oyundan attı van152 hatası verıyor yenı hesap açsamda banlıyor windows 10 kullanıyorum

dostum defalarca bilet açtım hepsine aynı seyı dıyıp geciyorlar hilede katı kurallıyız dıyorlar dıyorum hıle yok yazılım yok oyun kayıtlarım oynayışım hepsi ortada hile olsam her oyunda zafer olur oyun esnasında guncelleştırme oldugu ıcın vanguard suphelı algıladı dıyorum adamlara
wn 10 sürümün neydi , malesef ticket ile ilgilenmezler.
 
vanguard sistemi bu kadar basit bir şey için ban atmaz arka planda çalışan başka bir uygulama veya bilgisayarında olan 3.parti hile,macro benzeri bir yazılım veya dosyadan ban atmıştır.
 
vanguard sistemi bu kadar basit bir şey için ban atmaz arka planda çalışan başka bir uygulama veya bilgisayarında olan 3.parti hile,macro benzeri bir yazılım veya dosyadan ban atmıştır.
arka planda dedigim gibi Crâck bile mevcut degil oyun esnasında direkt guncelleme devreye girdi buda vanguard hile algıladı
wn 10 sürümün neydi , malesef ticket ile ilgilenmezlewi
wn 10 sürümün neydi , malesef ticket ile ilgilenmezler.
win 10 kullanıyorum ek guncellemeler mevcutmus buda oyun esnasında guncellemeye devreye soktu bunu suphelı algıladı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt