erenakkus12
Platinum Üye
- Katılım
- 3 Kas 2021
- Mesajlar
- 143
- Beğeniler
- 16
HANDBOT SCRİPT KEY ALDIM DA BUNUN KURULUMU NASIL YARDIMCI OLUR MUSUNUZ HİÇBİR ŞEYDEN ANLAMADIM
HANGARDAN AMA NASIL KULLANICAM BİLMİYORUM Kİnerden aldın bende alcam ya
hangara yazsana o zamanHANGARDAN AMA NASIL KULLANICAM BİLMİYORUM Kİ
tam olarak ne yapmam lazım keyimi oraya yazdım injector diye bi dosya var inject.exe tıklıyorum sadece birde lol dosyası vermişler ve run.bat exe ne yapayım ben şimdikeyini user.ini dosyasının içine yapıştıracaksın sonra bir injector ile core.dll dosyasını lol'e inject edeceksin
not: çalışması için vanguard bypass lazım
kral sen sadece hanbot mu satın aldın bypass falan almadın mıtam olarak ne yapmam lazım keyimi oraya yazdım injector diye bi dosya var inject.exe tıklıyorum sadece birde lol dosyası vermişler ve run.bat exe ne yapayım ben şimdi
konudan alakasız olacak ama hanbot kullandıktan sonra bypass ile bypassın süresi bittikten sonra ve hileninde aynı zamanda ban yermiyiz? oyun içinde degil bu arada yani kullandık ettik bi daha temiz oynamaya devam edersek
vanguard şüpeli dosyaları tarıyo diye biliyorum hatta test etmişliğim bile var fakat valoda test ettimKalıntıları kaldırdıktan sonra temiz oynamaya devam etmen halinde sorun olmaz diye düşünüyorum eğer tespil edilmemiş olursan.