HANDBOT SCRİPT

erenakkus12

Platinum Üye
Katılım
3 Kas 2021
Mesajlar
143
Beğeniler
16
HANDBOT SCRİPT KEY ALDIM DA BUNUN KURULUMU NASIL YARDIMCI OLUR MUSUNUZ HİÇBİR ŞEYDEN ANLAMADIM
 
nerden aldın bende alcam ya
 
keyini user.ini dosyasının içine yapıştıracaksın sonra bir injector ile core.dll dosyasını lol'e inject edeceksin
not: çalışması için vanguard bypass lazım
 
keyini user.ini dosyasının içine yapıştıracaksın sonra bir injector ile core.dll dosyasını lol'e inject edeceksin
not: çalışması için vanguard bypass lazım
tam olarak ne yapmam lazım keyimi oraya yazdım injector diye bi dosya var inject.exe tıklıyorum sadece birde lol dosyası vermişler ve run.bat exe ne yapayım ben şimdi
 
konudan alakasız olacak ama hanbot kullandıktan sonra bypass ile bypassın süresi bittikten sonra ve hileninde aynı zamanda ban yermiyiz? oyun içinde degil bu arada yani kullandık ettik bi daha temiz oynamaya devam edersek
 
konudan alakasız olacak ama hanbot kullandıktan sonra bypass ile bypassın süresi bittikten sonra ve hileninde aynı zamanda ban yermiyiz? oyun içinde degil bu arada yani kullandık ettik bi daha temiz oynamaya devam edersek

Kalıntıları kaldırdıktan sonra temiz oynamaya devam etmen halinde sorun olmaz diye düşünüyorum eğer tespil edilmemiş olursan.
 
Kalıntıları kaldırdıktan sonra temiz oynamaya devam etmen halinde sorun olmaz diye düşünüyorum eğer tespil edilmemiş olursan.
vanguard şüpeli dosyaları tarıyo diye biliyorum hatta test etmişliğim bile var fakat valoda test ettim
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt