Groozy Software Colorbot

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yusori162

Gold Üye
Katılım
23 Ocak 2022
Mesajlar
435
Beğeniler
124
İletişim
Dün akşam çok az bakmaya vaktim oldu. Anti-Debugger göremedim , VMProtect ile korunmuş , Lisans kısmını geçtikten sonra bi hatayla karşılaştım fakat daha fazla kurcalamadım. Kurcalamak isteyen olursa diye bırakmak istedim




 
Son düzenleme:
exe açıldıktan sonra saniyeler içinde kapanıyor yasaklı programmı var
 
benim pc açmıyor Crâck tools olduğundan olabilir yada bende sıkıntı var vmware zaten engellidir vmp var başka arkadaşlar ilgilenir
 
image.png
G

Galiba sadece patchlemek kaldı.
image.png
G

Galiba sadece patchlemek kaldı.
Patch konusunda VMProtect engel oluyor bana. Nasıl unpack ederim yardım ederseniz süper olur hocam. @rp321
 
Dün akşam çok az bakmaya vaktim oldu. Anti-Debugger göremedim , VMProtect ile korunmuş , Lisans kısmını geçtikten sonra bi hatayla karşılaştım fakat daha fazla kurcalamadım. Kurcalamak isteyen olursa diye bırakmak istedim




Crâcked:



Hileyi çalıştırın. Sonra dosya içerisindeki patcheri cmd'de yönetici olarak çalıştırın. PID isteyecek görev yöneticisinden bulabilirsiniz , PIDi girdikten sonra patch işlemlerini yapacak. Licence kısmına random bir şey girerseniz hile çalışacaktır.
 
unpack için teşekkürler deneyen colorbot durumunu da paylaşırsa harika olur
 
Crâcked:



Hileyi çalıştırın. Sonra dosya içerisindeki patcheri cmd'de yönetici olarak çalıştırın. PID isteyecek görev yöneticisinden bulabilirsiniz , PIDi girdikten sonra patch işlemlerini yapacak. Licence kısmına random bir şey girerseniz hile çalışacaktır.
Yusori discordunu DMden bırakabilir misin?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt