Dün akşam çok az bakmaya vaktim oldu. Anti-Debugger göremedim , VMProtect ile korunmuş , Lisans kısmını geçtikten sonra bi hatayla karşılaştım fakat daha fazla kurcalamadım. Kurcalamak isteyen olursa diye bırakmak istedim
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Son düzenleme: