oda özel scriptkullandigin script ne aga
ne karşılığı çiğköftemiben alıyom
Merhaba CG halkı elimde fivem executor source var başlık biraz clickbait gibi oldu kusura bakmayın. Bu source u 5 kişiye 200 veya 300tl den satmayı düşünüyorum sizce 200 veya 300tl iyi mi. Aşağıda tanıtım videsou var
Attımdc eklermisin dc: loadgamehook
Dostum elimde daha bir çok src hatta bir çok değil onlarca src ve method var istediğini yapabilirsinkullandığın method public cfx.re'ye methodu ilettim yakın zamanda fix yiyecek
hepsi aynı methodu kullanıyor kimse bu devirde bu kadar ucuza satmazAttım
Dostum elimde daha bir çok src hatta bir çok değil onlarca src ve method var istediğini yapabilirsin
Dostum hayır bu source un normal fiyatı 60 dolara yakın ben sadece ucuza satıyorumhepsi aynı methodu kullanıyor kimse bu devirde bu kadar ucuza satmaz
60 dolar fazla mı senceDostum hayır bu source un normal fiyatı 60 dolara yakın ben sadece ucuza satıyorum
Tabiki 60 dolar fazla değil zaten normal hileler lifetime o kadar ediyor biliyorum şu an senin bu kadar agresif olman biraz garip sadece satıyorum ben60 dolar fazla mı sence
çok takma onu kendini havalı full stack developer sanıyorTabiki 60 dolar fazla değil zaten normal hileler lifetime o kadar ediyor biliyorum şu an senin bu kadar agresif olman biraz garip sadece satıyorum ben