gel direkt hesap satayım 1 aylık + invite dokunulmadıFatality alcamda udmi yani premierde oynanırmı ve 2 3 günde üyelik almayınca hesap gidiyormuş doğrumu?
gerek yokgel direkt hesap satayım 1 aylık + invite dokunulmadı
Sub olmayınca hesap kapanma muhabbeti yalan kanka ilk bende girerken öyle diyorlardı 1 kere sub çektim ondan sonra 3-4 ay çekmedim sub hala duruyor çarımFatality alcamda udmi yani premierde oynanırmı ve 2 3 günde üyelik almayınca hesap gidiyormuş doğrumu?
ya çok rage atmicam esp bunny azcık aim takılcam premierde sence alınmazmı yada nl alıcamSub olmayınca hesap kapanma muhabbeti yalan kanka ilk bende girerken öyle diyorlardı 1 kere sub çektim ondan sonra 3-4 ay çekmedim sub hala duruyor çarım
ve eğerki sub çekeceksende premier için çekme premier oynanılmaz fata ile (şuanki metayı tam olarak bilmiyorum ama anti aim safe falan diyorlar )
ama hvh için alacaksan tercih edebilirsin nlde baya güzel ama
Onun yerine External veya memesense, midnight alsana FT ya gerek yok benceya çok rage atmicam esp bunny azcık aim takılcam premierde sence alınmazmı yada nl alıcam
kitabın ortasından ve doğru konuştu meme alOnun yerine External veya memesense, midnight alsana FT ya gerek yok bence
en son philip bunu atmış updatefatalityde içeriden biri varmı ya vaclive update ne zaman geliyo bilen varmı