Fatality hk.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emmezle
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Emmezle

Diamond Üye
Katılım
7 Mar 2026
Mesajlar
848
Beğeniler
144
Fatality alcamda udmi yani premierde oynanırmı ve 2 3 günde üyelik almayınca hesap gidiyormuş doğrumu?
 
Fatality alcamda udmi yani premierde oynanırmı ve 2 3 günde üyelik almayınca hesap gidiyormuş doğrumu?
Sub olmayınca hesap kapanma muhabbeti yalan kanka ilk bende girerken öyle diyorlardı 1 kere sub çektim ondan sonra 3-4 ay çekmedim sub hala duruyor çarım
ve eğerki sub çekeceksende premier için çekme premier oynanılmaz fata ile (şuanki metayı tam olarak bilmiyorum ama anti aim safe falan diyorlar )

ama hvh için alacaksan tercih edebilirsin nlde baya güzel ama
 
Sub olmayınca hesap kapanma muhabbeti yalan kanka ilk bende girerken öyle diyorlardı 1 kere sub çektim ondan sonra 3-4 ay çekmedim sub hala duruyor çarım
ve eğerki sub çekeceksende premier için çekme premier oynanılmaz fata ile (şuanki metayı tam olarak bilmiyorum ama anti aim safe falan diyorlar )

ama hvh için alacaksan tercih edebilirsin nlde baya güzel ama
ya çok rage atmicam esp bunny azcık aim takılcam premierde sence alınmazmı yada nl alıcam
 
fatalityde içeriden biri varmı ya vaclive update ne zaman geliyo bilen varmı
en son philip bunu atmış update

p1u86ck.png
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt