DreamValo

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan SAMETAŞ
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

SAMETAŞ

Gold Üye
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
299
Beğeniler
29
Yaş
21
Ben Dün DreamValo Kullanıyordum. Bugün forumda fixlendiğini duydum ve benim yan hesap ben yedi bende yemişmiyimdir yoksa hesap mı ?
 
Ben Dün DreamValo Kullanıyordum. Bugün forumda fixlendiğini duydum ve benim yan hesap ben yedi bende yemişmiyimdir yoksa hesap mı ?
sen yediysen yan hesabından bilgisayarına hwid ban atılmış demektir, eğer bilgisayarının bios'u ami bios ise forumda bir sürü format sonrası spoofer var ancak bilgisayarın insyde bios ise geçmiş olsun :|
 
sen yediysen yan hesabından bilgisayarına hwid ban atılmış demektir, eğer bilgisayarının bios'u ami bios ise forumda bir sürü format sonrası spoofer var ancak bilgisayarın insyde bios ise geçmiş olsun :|
insyde bios değil ama format atamam bu bilgisayarı tek ben kullanmıyorum formatsız bir çözüm var mı
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt