sen yediysen yan hesabından bilgisayarına hwid ban atılmış demektir, eğer bilgisayarının bios'u ami bios ise forumda bir sürü format sonrası spoofer var ancak bilgisayarın insyde bios ise geçmiş olsun :|Ben Dün DreamValo Kullanıyordum. Bugün forumda fixlendiğini duydum ve benim yan hesap ben yedi bende yemişmiyimdir yoksa hesap mı ?
insyde bios değil ama format atamam bu bilgisayarı tek ben kullanmıyorum formatsız bir çözüm var mısen yediysen yan hesabından bilgisayarına hwid ban atılmış demektir, eğer bilgisayarının bios'u ami bios ise forumda bir sürü format sonrası spoofer var ancak bilgisayarın insyde bios ise geçmiş olsun :|
spoofer buyinsyde bios değil ama format atamam bu bilgisayarı tek ben kullanmıyorum formatsız bir çözüm var mı
ne kadar çalışan spoofer fiyatları bilgin var mı ?spoofer buy
cok pahalı değil konusunun altında yönetici onat verilen spofları alabilirsinne kadar çalışan spoofer fiyatları bilgin var mı ?
Woofer al 30 dolar.ne kadar çalışan spoofer fiyatları bilgin var mı ?