DirftL headers

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan pxpxz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bakım zaten paralı diye biliyorum garantiden çıktıntan sonra bakımında çok mantığı kalmıyor ama yinede sağlığı için yaptır
Garantiden çıkınca neden bakım yapmayayım reis egzoz takcam sadece oda arada bir yani bakım aksatılmaz
 
Şahsen takmanı önermem. Şimdilik keyif alıyor olabilirsin fakat sesi gerçekten iğrenç ve sadece sen beğeniyorsun. İlerde ben bunu niye yaptım diye düşünürsün. 07'ye egsoz takıp bune diyerek sökmüş birisiyim. Bazı 1-2 silindir motorlara egsoz takılmıyor. Sesi yükselsin istiyorsan belki katalizöre tapa yaptırabilirsin.

full headers gayet iyi bence

 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt