DirftL headers

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan pxpxz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

pxpxz

Master Üye
Katılım
11 Ağu 2022
Mesajlar
1,008
Beğeniler
175
(125cc ye egzozmu takılır felan demeyin keyfim ve kahyası öyle istiyor)
Beyler drifte headers alcam boğazdan ama servise götürürken orjinal headers taksam adam bişi dermi bu sökülmüş garantiden çıkıcak felan
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Şahsen takmanı önermem. Şimdilik keyif alıyor olabilirsin fakat sesi gerçekten iğrenç ve sadece sen beğeniyorsun. İlerde ben bunu niye yaptım diye düşünürsün. 07'ye egsoz takıp bune diyerek sökmüş birisiyim. Bazı 1-2 silindir motorlara egsoz takılmıyor. Sesi yükselsin istiyorsan belki katalizöre tapa yaptırabilirsin.
 
(125cc ye egzozmu takılır felan demeyin keyfim ve kahyası öyle istiyor)
Beyler drifte headers alcam boğazdan ama servise götürürken orjinal headers taksam adam bişi dermi bu sökülmüş garantiden çıkıcak felan
tak sök kendi servisinde olmadığı sürece kırma falan olursa çatlak ta bile servis dışı. 125 cc de olsa takılır reis laf edenlere takma kafaı ama bence garanti muhabbetine gireceksen hiç egzoz işine girip olayları karıştırma. Garantinin çok bi olayı yok zaten ben olsam takardım direkt garantiyi düşünmezdim f/p motor zaten
 
(125cc ye egzozmu takılır felan demeyin keyfim ve kahyası öyle istiyor)
Beyler drifte headers alcam boğazdan ama servise götürürken orjinal headers taksam adam bişi dermi bu sökülmüş garantiden çıkıcak felan
Der, garantiden de çıkarırlar. Zaten durmadan sorun çıkartan bir motor garantiside giderse geçmiş olsun.
 
Şahsen takmanı önermem. Şimdilik keyif alıyor olabilirsin fakat sesi gerçekten iğrenç ve sadece sen beğeniyorsun. İlerde ben bunu niye yaptım diye düşünürsün. 07'ye egsoz takıp bune diyerek sökmüş birisiyim. Bazı 1-2 silindir motorlara egsoz takılmıyor. Sesi yükselsin istiyorsan belki katalizöre tapa yaptırabilirsin.
Kendi paramla ilk mıtoru alınca bide genç olunca insanın kanına giriyor onun için hevesimi almak için istiyorum 2-3 aya çıkarırım zaten anı kalsın istiyorum hevesim için

Der, garantiden de çıkarırlar. Zaten durmadan sorun çıkartan bir motor garantiside giderse geçmiş olsun.
Çıksa nolur max ne kapasmaz
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Kendi paramla ilk mıtoru alınca bide genç olunca insanın kanına giriyor onun için hevesimi almak için istiyorum 2-3 aya çıkarırım zaten anı kalsın istiyorum hevesim için


Çıksa nolur max ne kapasmaz
O zaman tamam bir hevesini al zaten sonra kendin çıkarır atarsın. Egsoz takınca motora zarar vermemeye özen göster. Bu tarz motorlarda egsoz performans arttırmak yerine motoru yer çünkü.
 
Kendi paramla ilk mıtoru alınca bide genç olunca insanın kanına giriyor onun için hevesimi almak için istiyorum 2-3 aya çıkarırım zaten anı kalsın istiyorum hevesim için


Çıksa nolur max ne kapasmaz
paran varsa valla tamirini yaparsan tak ama dediğim gibi garantiden çıkacak ve illa tamire gidecek o motor bunu göz önünde bulundur
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt