tak sök kendi servisinde olmadığı sürece kırma falan olursa çatlak ta bile servis dışı. 125 cc de olsa takılır reis laf edenlere takma kafaı ama bence garanti muhabbetine gireceksen hiç egzoz işine girip olayları karıştırma. Garantinin çok bi olayı yok zaten ben olsam takardım direkt garantiyi düşünmezdim f/p motor zaten(125cc ye egzozmu takılır felan demeyin keyfim ve kahyası öyle istiyor)
Beyler drifte headers alcam boğazdan ama servise götürürken orjinal headers taksam adam bişi dermi bu sökülmüş garantiden çıkıcak felan
Der, garantiden de çıkarırlar. Zaten durmadan sorun çıkartan bir motor garantiside giderse geçmiş olsun.(125cc ye egzozmu takılır felan demeyin keyfim ve kahyası öyle istiyor)
Beyler drifte headers alcam boğazdan ama servise götürürken orjinal headers taksam adam bişi dermi bu sökülmüş garantiden çıkıcak felan
Kendi paramla ilk mıtoru alınca bide genç olunca insanın kanına giriyor onun için hevesimi almak için istiyorum 2-3 aya çıkarırım zaten anı kalsın istiyorum hevesim içinŞahsen takmanı önermem. Şimdilik keyif alıyor olabilirsin fakat sesi gerçekten iğrenç ve sadece sen beğeniyorsun. İlerde ben bunu niye yaptım diye düşünürsün. 07'ye egsoz takıp bune diyerek sökmüş birisiyim. Bazı 1-2 silindir motorlara egsoz takılmıyor. Sesi yükselsin istiyorsan belki katalizöre tapa yaptırabilirsin.
Çıksa nolur max ne kapasmazDer, garantiden de çıkarırlar. Zaten durmadan sorun çıkartan bir motor garantiside giderse geçmiş olsun.
O zaman tamam bir hevesini al zaten sonra kendin çıkarır atarsın. Egsoz takınca motora zarar vermemeye özen göster. Bu tarz motorlarda egsoz performans arttırmak yerine motoru yer çünkü.Kendi paramla ilk mıtoru alınca bide genç olunca insanın kanına giriyor onun için hevesimi almak için istiyorum 2-3 aya çıkarırım zaten anı kalsın istiyorum hevesim için
Çıksa nolur max ne kapasmaz
paran varsa valla tamirini yaparsan tak ama dediğim gibi garantiden çıkacak ve illa tamire gidecek o motor bunu göz önünde bulundurKendi paramla ilk mıtoru alınca bide genç olunca insanın kanına giriyor onun için hevesimi almak için istiyorum 2-3 aya çıkarırım zaten anı kalsın istiyorum hevesim için
Çıksa nolur max ne kapasmaz
Çıkarsa garantiden ne kapsamaz bayi max ne olursaparan varsa valla tamirini yaparsan tak ama dediğim gibi garantiden çıkacak ve illa tamire gidecek o motor bunu göz önünde bulundur
garantiden çıkıyor reis direkt ne bozulursa cepten yapıyorsunÇıkarsa garantiden ne kapsamaz bayi max ne olursa
Bakımlarda ekstra ücret alırmı peki gerisi önemli değilgarantiden çıkıyor reis direkt ne bozulursa cepten yapıyorsun