Satıyorum delete

Weilda

Platinum Üye
Ticaret Puanı:
  0 / 0
Katılım
11 Eki 2020
Mesajlar
141
Beğeniler
11
delete
 
Son düzenleme:
içinde firmware yüklüdür. tak kullan halde elinize ulaşır.Yanındaki 2 usb kablosu da verilecektir. Kargo ücreti bana aittir. 1 ay önce satın aldım
(Herhangi bir oyunda colorbot/ai/triggerbot kullanmanıza yarıyor)

Bana maliyeti yaklaşık 2350 TL civarına geldi giftcard ile aldığım için
Fiyat: 2000 TL

PTT Kargo ile gönderebilirim


Ödeme Yöntemleri;
Sadece PAPARA

📩 Detaylı bilgi ve iletişim için Discord: lacasadacasa



KANIT;
Görsel
2ye satamazsın max 1.5
 
Hangi oyun için kullandın? Neden satıyorsun ?
 
Arkadaşın ürününe talibim ticaretin nasıl gerçeklşeceğini forum adminleri anlatırsa sevinirim. @L3G
 
içinde firmware yüklüdür. tak kullan halde elinize ulaşır.Yanındaki 2 usb kablosu da verilecektir. Kargo ücreti bana aittir. 1 ay önce satın aldım
(Herhangi bir oyunda colorbot/ai/triggerbot kullanmanıza yarıyor)

Bana maliyeti yaklaşık 2350 TL civarına geldi giftcard ile aldığım için
Fiyat: 2000 TL

PTT Kargo ile gönderebilirim


Ödeme Yöntemleri;
Sadece PAPARA

📩 Detaylı bilgi ve iletişim için Discord: lacasadacasa



KANIT;
Görsel
satış sebebini öğrenebilirmiyim bir sorun falanmı cıktı ban mı yedin yoksa arkasında özel sebeblermi var alıcıyım neden sattıgını öğrenebilirmiyim?
 
satış sebebini öğrenebilirmiyim bir sorun falanmı cıktı ban mı yedin yoksa arkasında özel sebeblermi var alıcıyım neden sattıgını öğrenebilirmiyim?
Dmden sorabilirsin bosa up atma
 
satış sebebini öğrenebilirmiyim bir sorun falanmı cıktı ban mı yedin yoksa arkasında özel sebeblermi var alıcıyım neden sattıgını öğrenebilirmiyim?
2pc ndi color sistemleri patladı ve bazı kişiler ban yedi biride benim, sonrasında oyunu artık oynamama kararı aldım. üründe sorun yoktur
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt