2ye satamazsın max 1.5içinde firmware yüklüdür. tak kullan halde elinize ulaşır.Yanındaki 2 usb kablosu da verilecektir. Kargo ücreti bana aittir. 1 ay önce satın aldım
(Herhangi bir oyunda colorbot/ai/triggerbot kullanmanıza yarıyor)
Bana maliyeti yaklaşık 2350 TL civarına geldi giftcard ile aldığım için
Fiyat: 2000 TL
PTT Kargo ile gönderebilirim
Ödeme Yöntemleri;
Sadece PAPARA
Detaylı bilgi ve iletişim için Discord: lacasadacasa
KANIT;
![]()
Ticaretin nasıl gerçekleştiği tamamen sizle satıcı arasında.Escrow tarzı sistemler şuanlık cheatglobal üzerinde aktif değil.Arkadaşın ürününe talibim ticaretin nasıl gerçeklşeceğini forum adminleri anlatırsa sevinirim. @L3G
discorddan ulaşabilirsinArkadaşın ürününe talibim ticaretin nasıl gerçeklşeceğini forum adminleri anlatırsa sevinirim. @L3G
valorant için kullandım, artık kullanmayacağım için satıyorumHangi oyun için kullandın? Neden satıyorsun ?
satış sebebini öğrenebilirmiyim bir sorun falanmı cıktı ban mı yedin yoksa arkasında özel sebeblermi var alıcıyım neden sattıgını öğrenebilirmiyim?içinde firmware yüklüdür. tak kullan halde elinize ulaşır.Yanındaki 2 usb kablosu da verilecektir. Kargo ücreti bana aittir. 1 ay önce satın aldım
(Herhangi bir oyunda colorbot/ai/triggerbot kullanmanıza yarıyor)
Bana maliyeti yaklaşık 2350 TL civarına geldi giftcard ile aldığım için
Fiyat: 2000 TL
PTT Kargo ile gönderebilirim
Ödeme Yöntemleri;
Sadece PAPARA
Detaylı bilgi ve iletişim için Discord: lacasadacasa
KANIT;
![]()
Dmden sorabilirsin bosa up atmasatış sebebini öğrenebilirmiyim bir sorun falanmı cıktı ban mı yedin yoksa arkasında özel sebeblermi var alıcıyım neden sattıgını öğrenebilirmiyim?
2pc ndi color sistemleri patladı ve bazı kişiler ban yedi biride benim, sonrasında oyunu artık oynamama kararı aldım. üründe sorun yoktursatış sebebini öğrenebilirmiyim bir sorun falanmı cıktı ban mı yedin yoksa arkasında özel sebeblermi var alıcıyım neden sattıgını öğrenebilirmiyim?