CS2'de bedava triggerbot+esp wallhack arıyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ASRINIHNO
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ASRINIHNO

Silver Üye
Katılım
24 Haz 2024
Mesajlar
50
Beğeniler
4
CS2'de bedava no flash no smoke otomatik çalışan triggerbot ve esp veya wallhackli bir hile arıyorum (Laptop kullanıyorum çalışması şart ve tam ekran pencereli kullanamam cs2'yi 640x480'de 10-30 fps oynuyorum zaten)
 
Son düzenleme:
valthrun kullanabilirsin kernel olduğu için ban ihtimali düşük
 
passathook vardı en son ne oldu bilmyiorum araştırabilirsin
 
Undetekte bakabilirsin. Trigger varmıydı hatırlamıyorum..
 
abi ben ban ihtimalını kasmıyorum ya ama uğraştırıcı bir şey gibi görünüyor yokmu daha düzgünü
  • 1 - Hileyi Ve KDMapper'i İndir
  • 2 - Valthrun-driver.sys Dosyasına Sağ Tıklayıp Birlikte Aça Bas
  • 3 - Başka Bir Uygulama Seçe basıp KDMapper'i seç
  • 4 - KDMapper ile sys dosyasını açtıysan artık controlleri açıp oynayabilirsin

Zor değil bu yönelge ile kullanabilirsin
 
DAHGDVSGAHDVGWSAVDHSV PATLADIM YEMİN EDERİM SEN BENİ GÜLDÜRDÜN ALLAHDA SENİ GÜLDÜRSÜN


  • 1 - Hileyi Ve KDMapper'i İndir
  • 2 - Valthrun-driver.sys Dosyasına Sağ Tıklayıp Birlikte Aça Bas
  • 3 - Başka Bir Uygulama Seçe basıp KDMapper'i seç
  • 4 - KDMapper ile sys dosyasını açtıysan artık controlleri açıp oynayabilirsin

Zor değil bu yönelge ile kullanabilirsin
tamam denerim teşekkürler
 
Undetek ayarlamalara youtube dan bak kanka prime da bile kullanmıştım bi ara onu sorun yaşamamıştım şuan memesense kullanıyorum gerçi.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt