CS2'de bedava no flash no smoke otomatik çalışan triggerbot ve esp veya wallhackli bir hile arıyorum (Laptop kullanıyorum çalışması şart ve tam ekran pencereli kullanamam cs2'yi 640x480'de 10-30 fps oynuyorum zaten)
Son düzenleme:
abi ben ban ihtimalını kasmıyorum ya ama uğraştırıcı bir şey gibi görünüyor yokmu daha düzgünüvalthrun kullanabilirsin kernel olduğu için ban ihtimali düşük
abi onu denemiştim aimbot çalşımyıro diye silmiştim birdaha denicempassathook vardı en son ne oldu bilmyiorum araştırabilirsin
undetek'e baktımda triggerbotu kullanmayı beceremedimUndetekte bakabilirsin. Trigger varmıydı hatırlamıyorum..
varUndetekte bakabilirsin. Trigger varmıydı hatırlamıyorum..
CS2'de bedava no flash no smoke otomatik çalışan triggerbot ve esp veya wallhackli bir hile arıyorum (Laptop kullanıyorum çalışması şart ve tam ekran pencereli kullanamam cs2'yi 640x480'de 10-30 fps oynuyorum zaten)
abi ben ban ihtimalını kasmıyorum ya ama uğraştırıcı bir şey gibi görünüyor yokmu daha düzgünü
tamam denerim teşekkürler
- 1 - Hileyi Ve KDMapper'i İndir
- 2 - Valthrun-driver.sys Dosyasına Sağ Tıklayıp Birlikte Aça Bas
- 3 - Başka Bir Uygulama Seçe basıp KDMapper'i seç
- 4 - KDMapper ile sys dosyasını açtıysan artık controlleri açıp oynayabilirsin
Zor değil bu yönelge ile kullanabilirsin