CS2 İNTERNAL SRC

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan F4LEX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

F4LEX

Banned
Katılım
1 May 2026
Mesajlar
1,328
Beğeniler
227
Yaş
17
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
beyler benim cs2 internal src vardı base olarak ghostwawe kullanıyordum ama buaralar bırsey oldu esp aımbot hıcbırsey calısmıyor offsetlerıde guncelledıgım halde elınızde guncel base varmı kullanmak ıcın cok ıhtıyacım var
 
beyler benim cs2 internal src vardı base olarak ghostwawe kullanıyordum ama buaralar bırsey oldu esp aımbot hıcbırsey calısmıyor offsetlerıde guncelledıgım halde elınızde guncel base varmı kullanmak ıcın cok ıhtıyacım var


benim yayınladığım base'i kullanabilirsin ya da ghostwave kullanmaya devam etmek istiyorsan update atmana yardımcı olabilirim
 
kanka cs2deki son güncellemelerden sonra internal baselerin çoğu patladı şema sistemi falan değiştiği için sadece offset yetmiyor. şuan github üzerinde güncel cs2 internal base veya osiris cs2 projeleri var temiz altyapı için onlara göz at bence
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.

benim yayınladığım base'i kullanabilirsin ya da ghostwave kullanmaya devam etmek istiyorsan update atmana yardımcı olabilirim
yardım edermisin kk dcden senin srcde güzelde menu fln bırde esp calısmıyor ghostwae de daha cok ozellık ve menu varda dc tenox23 eklermisin
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
kanka cs2deki son güncellemelerden sonra internal baselerin çoğu patladı şema sistemi falan değiştiği için sadece offset yetmiyor. şuan github üzerinde güncel cs2 internal base veya osiris cs2 projeleri var temiz altyapı için onlara göz at bence
atarmısın osirisi
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt