Debuggerlar umurunda bile değil. Debuggerları devre dışı bıraktım zaten.
ss atabilirmisin crash'in
Debuggerlar umurunda bile değil. Debuggerları devre dışı bıraktım zaten.
Yanıt vermiyor direkt bilgisayarım kötü ondan dolayı oluyor. Program yanıt vermiyor yazıyor.
bu hatayı alıyorum
![]()
kendi bilgisayarımvm'de bypassız mı deniyorsun
Eleman demo vmp ile bastığı için sadece onun bilgisayarında çalışıyor hwid lock olduğu içinkendi bilgisayarım
Eleman demo vmp ile bastığı için sadece onun bilgisayarında çalışıyor hwid lock olduğu için

![]()
Bende bu hatayı alıyorum