Crackme ?/10

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vinzu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

vinzu

Bronz Üye
Katılım
15 Şub 2026
Mesajlar
40
Beğeniler
5
Protect: VMProtect Demo + Custom AntiDebugger
Language : C++​

Auth'dan succes almayı yeterli kabul görüyorum fakat mümkün ise auth'u geçtikten sonra id kısmına forum isminizi göndermek,
AntiDebugger çok basit yapıldı, detaya girilmedi
Webhook'uda patlatmazsanız sevinirim

Download :
VT :
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Protect: VMProtect Demo + Custom AntiDebugger
Language : C++​

Auth'dan succes almayı yeterli kabul görüyorum fakat mümkün ise auth'u geçtikten sonra id kısmına forum isminizi göndermek,
AntiDebugger çok basit yapıldı, detaya girilmedi
Webhook'uda patlatmazsanız sevinirim

Download :
VT :


ilk auth denemem bakalım...

hatam varsa belirtin lütfen

@Axdeshh sizde ilgileniyorsunuz galiba
İnceliyorum
 
crackmeye neden vmp basarsın ki auth test ediyorsun
 
vmware da .dll hataları almaya başladım düzelttikten sonra devam edicem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt