Senrose
Platinum Üye
- Katılım
- 13 Tem 2020
- Mesajlar
- 118
- Beğeniler
- 35
- Yaş
- 27
Merhabalar dün forumda 10 Dakikada hwid ban kaldırma adlı bir topic gördüm ve denemek istedim. CagKayasi arkadasimizin verdiği yöntemi denerken valobot kullanmak gerektiği için bilgisayarımı valobotla spoof ettim. Fakat şöyle bir problem oluştu işlemcim artık Not available yani yok olarak görünmekte ne yaparsam yapayım düzeltemiyorum ve spoof da işe yaramadı. DRIVER i defalarca sildim yükledim işe yaramadı. Geri yükleme noktam yok regedit yedegim yok ve regeditte islemcime dair herşey not available oldu bu durumu nasıl düzeltebiliriz? ( Format atmak istemiyorum)