Çözüldü CPU Not available

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Senrose
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Senrose

Platinum Üye
Katılım
13 Tem 2020
Mesajlar
118
Beğeniler
35
Yaş
27
Merhabalar dün forumda 10 Dakikada hwid ban kaldırma adlı bir topic gördüm ve denemek istedim. CagKayasi arkadasimizin verdiği yöntemi denerken valobot kullanmak gerektiği için bilgisayarımı valobotla spoof ettim. Fakat şöyle bir problem oluştu işlemcim artık Not available yani yok olarak görünmekte ne yaparsam yapayım düzeltemiyorum ve spoof da işe yaramadı. DRIVER i defalarca sildim yükledim işe yaramadı. Geri yükleme noktam yok regedit yedegim yok ve regeditte islemcime dair herşey not available oldu bu durumu nasıl düzeltebiliriz? ( Format atmak istemiyorum)
 
Benim bildiğim tek çözümü format başka çözümler varmıdır bilmiyorum. Hem senin için format atmakta en iyisi olucaktir. Kullandığın method işe yaramamış bilgisayarına format at gerekli programlarını indir kur. Sonra valoranta ticket at böyle böyle diye ne zaman kalkar banım de sonra 3 ay otur paşa pasa bekle.
 
Benim bildiğim tek çözümü format başka çözümler varmıdır bilmiyorum. Hem senin için format atmakta en iyisi olucaktir. Kullandığın method işe yaramamış bilgisayarına format at gerekli programlarını indir kur. Sonra valoranta ticket at böyle böyle diye ne zaman kalkar banım de sonra 3 ay otur paşa pasa bekle.
fazla yalvarırsan süreyi düşürebiliyorlar bazen birinin o süre 15 güne düşmüş banada 1.5 ay verdiler
 
bios'u etkilemediği için tahminimce format atıp temiz kurulumla bu sorunu çözebilirsin ama formatsız yapman zor gibime geliyor, işlemci id'n windows işletim sisteminde silinik durumda tahminimce.
 
Format atmak istemiyorum çünkü kurulu çok program var adobe serisinin tamamı visual studionun tamamı gibi zaten sadece onlar 100 GB e ye yakın Biosta herhangi bir problem yok ve işlemcim olması gerektiği gibi görünüyor fakat sanırım sorun Regeditte regeditte düzenleyebiliyorum ama kalıcı çözüm olmuyor. Kalıcı bir çözüm arıyorum ismi o şekilde göründüğü için sinirlerim bozuluyor. Yoksa performans açısından bir sıkıntı yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt