ÇÖPLÜK

bu adam kesinlikle devde daha üstün neurodan bence neuro resell alamayınca kin güdüp paylasmıs bencede silinmeli konu
sinirlensem zaten belirtirdim. Kin gütmedim. Öyleine paylaştım. Ben zaten bir developer değilim -ki nero benden çok daha üstün bilgili
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
bune kardesim gidip boşboş driverler bulup onun bunun diye paylaşıp milletin ekmeğine b0k atmaya utanmıyomusun illa evine gelip sana küçük yaşda bilgisayar alan babanın ensesine şamarı vurayımmı ?
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt