Chess.com Reqs Script

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Reqs
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Deneyen Arkadaslar görüslerini söylerlerse mutlu olurum
 
kanka acaba buna hata payı gibi bir ayar ekleme sansın varmı? hani %10 hata payı olsun mesela ki her maçı kazanmayalım
Elo yu ayarlayarak bunu yapabilirsin.Örneğin 1200 elodayken 1000 elo ya çekersen hata payı ekliyor otomatik
 
kanka chrome da calısmıyor mu bu ya, betiği ekledim fakat hicbisey gozukmuyo
 
Tempermonkey üzerinden çalışmaktadır.
0-3200 Elo arasında çalısmaktadır
RAGE ATARSANIZ KURŞUUN DA MİNİMUM 2200-2300 ELOYA KADAR DAYANMAKTADIR
KULLANIŞI BASİTTİR

Firefox isimli tarayıc üzerinden açmanız önerilir!
TemperMonkey Eklentisi:
Chess.com Script:
Kurulumu basittir TamperMonkey'den yeni betik oluştur diyip Reqs Cg Chess.com.txt adlı dosyanın içindeki kodu kopyalayıp yapıştırın.
Daha sonra Control+S ile kaydedin.
Chess.com'a gelin ve hileniz hazır.



image.png

image.png
hilesini botunu kullanmadığım bi bu kalmıştı kullanıcam bunu da amk
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt