kanka acaba buna hata payı gibi bir ayar ekleme sansın varmı? hani %10 hata payı olsun mesela ki her maçı kazanmayalımDeneyen Arkadaslar görüslerini söylerlerse mutlu olurum
Elo yu ayarlayarak bunu yapabilirsin.Örneğin 1200 elodayken 1000 elo ya çekersen hata payı ekliyor otomatikkanka acaba buna hata payı gibi bir ayar ekleme sansın varmı? hani %10 hata payı olsun mesela ki her maçı kazanmayalım
anladım canım normalde oynamadıgım icin bilmiom tekrardan eline sağlıkElo yu ayarlayarak bunu yapabilirsin.Örneğin 1200 elodayken 1000 elo ya çekersen hata payı ekliyor otomatik

hilesini botunu kullanmadığım bi bu kalmıştı kullanıcam bunu da amkTempermonkey üzerinden çalışmaktadır.
0-3200 Elo arasında çalısmaktadır
RAGE ATARSANIZ KURŞUUN DA MİNİMUM 2200-2300 ELOYA KADAR DAYANMAKTADIR
KULLANIŞI BASİTTİR
Firefox isimli tarayıc üzerinden açmanız önerilir!
TemperMonkey Eklentisi:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Chess.com Script:Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Kurulumu basittir TamperMonkey'den yeni betik oluştur diyip Reqs Cg Chess.com.txt adlı dosyanın içindeki kodu kopyalayıp yapıştırın.
Daha sonra Control+S ile kaydedin.
Chess.com'a gelin ve hileniz hazır.
![]()
![]()
Firefox deneyinkanka chrome da calısmıyor mu bu ya, betiği ekledim fakat hicbisey gozukmuyo
kanka denedim yine aynı calısmıyo suan, botlarla denedim kurşunda vs denedim olmuyo. chrome da zaten çalışmıyo fakat firefoxta deniyorum şuan sadece sağdaki menü geldiFirefox deneyin