.

yahu siz iyi misiniz? ürünü biz kendimiz yaptık dediniz gruba sizi ekledi arkadaşınız kodlayan kişi olarak soru için orada offset arkadaşım veriyor dediniz resellerim diye bir şey çıkmadı neyse uzatmayacağım drama sevmiyorum herkese iyi günler
yanlış kişiyi eklemiş dostum urunun sahibi evet benim ama teknik açıdan ilgilenen offsetleri updateleyen ortağım sana duzgun bir dilde söyledim zaten ama sen ve o wow arkadşaın egolu şekilde durmadan iki debir yok um nedir km nedir ne bu sorgu şekli amacı onu anlamıoyrum sana kimlere resel veridğimizi gösteriyorum sunucumu atıyorum bu sefer sunucuya sallıyrosun %10 çevirim içi bot iması yapıyorsun dana tanımıyorsun urunu almadın kullanmadın paster dt diyrosun sence burada kim haklı?
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
yanlış kişiyi eklemiş dostum urunun sahibi evet benim ama teknik açıdan ilgilenen offsetleri updateleyen ortağım sana duzgun bir dilde söyledim zaten ama sen ve o wow arkadşaın egolu şekilde durmadan iki debir yok um nedir km nedir ne bu sorgu şekli amacı onu anlamıoyrum sana kimlere resel veridğimizi gösteriyorum sunucumu atıyorum bu sefer sunucuya sallıyrosun %10 çevirim içi bot iması yapıyorsun dana tanımıyorsun urunu almadın kullanmadın paster dt diyrosun sence burada kim haklı?
Ürün developerı sen olupta offset çekemiyormusun.Garip
 
Sizden resellerlik alacak kadar düşmedik sağolun

IMG_2378.png
gerçekten bunu paylaştın mı nfkbjnsdfkjgnsdlkjghnsd tamam daha fazla cevap yazmayacağım ciddiye alanlar olursa bu bir gif arkadaşlar benim de bana ait giflerde var discordda takıldığımız exit sc4m falan filan diye ve bu arkadaş bunu cididli konuya eklemiş

Kendisi istese de olamaz diyorsun.Adama resell teklif ediyorsunuz
kimseye birşey teklif etmedim ben aniden kendimi gruıpta buldum dostum
 
yanlış kişiyi eklemiş dostum urunun sahibi evet benim ama teknik açıdan ilgilenen offsetleri updateleyen ortağım sana duzgun bir dilde söyledim zaten ama sen ve o wow arkadşaın egolu şekilde durmadan iki debir yok um nedir km nedir ne bu sorgu şekli amacı onu anlamıoyrum sana kimlere resel veridğimizi gösteriyorum sunucumu atıyorum bu sefer sunucuya sallıyrosun %10 çevirim içi bot iması yapıyorsun dana tanımıyorsun urunu almadın kullanmadın paster dt diyrosun sence burada kim haklı?
Onları söyleyen ben değilim wow benim ben zaten tarafsızım bu şekilde bize bir bilgilendirme yapmadınız eski reseller olduğunuz hileyi atıp yarışamazsınız bilgisizsiniz gibi sözler söylediniz

2 tarafında adının kirlenmesini istemiyorum drama sevmem insanlar beni yanlış anlıyor konu silinebilir mi?
 
Kimseyle sorunumuz yoktu resellerlik teklifi ettiler düşünmek için hile ile ilgili soru sorduk ve ego tatmini etmeye çalıştı arkadaş
yaptığınız işi ya bilerek iyi bir şekilde yapın yada para kazanmak için yalanlarla bir anda patlayacak bir şey yapmayın


UD = imza patlayana kadar


XDay bypass paste isim değiştirip satmaları ayrı komik

Spoofer necrumda paylaşılan spoofer (dump-public driver)
necrumdan banladık arkadaşı

@SenseSoft

nice greak video üşen az cık aq saçma sapan bişey yaptığın yok şu dünyaya kendini bi şey sanıyosun sadece iyi akşamlar iyi forumlar
 
gerçekten bunu paylaştın mı nfkbjnsdfkjgnsdlkjghnsd tamam daha fazla cevap yazmayacağım ciddiye alanlar olursa bu bir gif arkadaşlar benim de bana ait giflerde var discordda takıldığımız exit sc4m falan filan diye ve bu arkadaş bunu cididli konuya eklemiş


kimseye birşey teklif etmedim ben aniden kendimi gruıpta buldum dostum
Bunu yalanlıyorsanız daha fazlasını atabilirim konuyu uzatmak istemiyorum bazı şeyleri kabullenmeyi öğrenmelisiniz
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Neyse, Senselerin iş ahlakını severim. Bu işe benimle başladılar en başta ve o zamandan beri bana karşı bir kere saygısızlıklarını görmedim. O zamandan beri her zaman kendilerini takdir ettim. Konuya dahil oldum ama yeterli cevap alamadım. Yani buradan anlayacağımız gibi asılsız ve saçma bir konu olmuş. Hayırlı forumlar, yapmayın gençler böyle şeyler...
 
ulan durduk yere hile satan adama cr3 nedir diye mi soruyonuz amk torbacınızı değiştirin bence
 
yahu siz iyi misiniz? ürünü biz kendimiz yaptık dediniz gruba sizi ekledi arkadaşınız kodlayan kişi olarak soru için orada offset arkadaşım veriyor dediniz resellerim diye bir şey çıkmadı neyse uzatmayacağım drama sevmiyorum herkese iyi günler
drama sevmiyom diyon drama konusu açıyon :thonkie:
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt