.

Çok komik ve rezil bir arkadaş arkadaşa offsetleri benim dumplamadığımı arkadaşımın ortağımındumpladığını (leffloard) söyluyorum hala benim bilgimi soruyor ben sana başta demişim zaten cr3 nedir bilmiyorum diye hala guluyorum sana


ayriyetten ben sunucunun owneriyim sadece urunu yapan kişi arkadaşım diye belirtmeme rağmen hala benim bilgimi sorgulaması gerçekten patlatıyor

ve bu konuyu açtığına göre de gerçekten no name birisi olduğunu kanıtladın sellhubta satıtğımız bypassi daha releasini yapmadık çok merak ediyorsan o bypassta m4h1 in byppasiydi ne kadar ön yargılı iğrenç birşeysin sen prim yok sana
adam haklı knk leffroad yapıyo ve kaliteli
 
Çok komik ve rezil bir arkadaş arkadaşa offsetleri benim dumplamadığımı arkadaşımın ortağımındumpladığını (leffloard) söyluyorum hala benim bilgimi soruyor ben sana başta demişim zaten cr3 nedir bilmiyorum diye hala guluyorum sana


ayriyetten ben sunucunun owneriyim sadece urunu yapan kişi arkadaşım diye belirtmeme rağmen hala benim bilgimi sorgulaması gerçekten patlatıyor

ve bu konuyu açtığına göre de gerçekten no name birisi olduğunu kanıtladın sellhubta satıtğımız bypassi daha releasini yapmadık çok merak ediyorsan o bypassta m4h1 in byppasiydi ne kadar ön yargılı iğrenç birşeysin sen prim yok sana
konuya her baktığımda ayrı detay goruyorum bizim şuan aktif spooferimiz bile yok nerenden salladın necrum dump olduğunu kafayı yemiş sanırım gerçekten nereden sallayacağını bilemedi

adam haklı knk leffroad yapıyo ve kaliteli
ön yargı böyle birşey kanka maalesef aklı sıra prim kasıcak raporladım konuyu umarım ban yer.
 
konuya her baktığımda ayrı detay goruyorum bizim şuan aktif spooferimiz bile yok nerenden salladın necrum dump olduğunu kafayı yemiş sanırım gerçekten nereden sallayacağını bilemedi


ön yargı böyle birşey kanka maalesef aklı sıra prim kasıcak raporladım konuyu umarım ban yer.
@szzeppy hocam balonu patlattık derken sanırım kendiniz patladınız
 
Çok komik ve rezil bir arkadaş arkadaşa offsetleri benim dumplamadığımı arkadaşımın ortağımındumpladığını (leffloard) söyluyorum hala benim bilgimi soruyor ben sana başta demişim zaten cr3 nedir bilmiyorum diye hala guluyorum sana


ayriyetten ben sunucunun owneriyim sadece urunu yapan kişi arkadaşım diye belirtmeme rağmen hala benim bilgimi sorgulaması gerçekten patlatıyor

ve bu konuyu açtığına göre de gerçekten no name birisi olduğunu kanıtladın sellhubta satıtğımız bypassi daha releasini yapmadık çok merak ediyorsan o bypassta m4h1 in byppasiydi ne kadar ön yargılı iğrenç birşeysin sen prim yok sana

Konuşma sırasında 1 kere bile ürünü başkasının yaptığını söylemediniz ürünlerin kendine ait olduğunu ve resell aldığını söylediniz burada farklı orada farklı konuşmak güzelmiş
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Konuyu inceledim. Bugün herkese yazmışsınız bu konularda onunda bilgisi geldi. Konuşmalara bakıldığında egoist olan taraf sizsiniz. Üzgünüm fakat henüz bu tarz diyaloglara girebilecek kademede değilsiniz bunu bir dost olarak söylüyorum. Şuanda bu konuda gördüğüm tek şey rakip eleme çabaları başka birşey değil. Yakıştıramadım.
 
Konuşma sırasında 1 kere bile ürünü başkasının yaptığını söylemediniz ürünlerin kendine ait olduğunu ve resell aldığını söylediniz burada farklı orada farklı konuşmak güzelmiş
Gruptan quit attım dua et quit attım ama yoksa o ilk mesajı buraya atmasını bilirdim koskoca arkadaşım dumpluyor yazmışım :haha:
 
@szzeppy hocam balonu patlattık derken sanırım kendiniz patladınız

konuya her baktığımda ayrı detay goruyorum bizim şuan aktif spooferimiz bile yok nerenden salladın necrum dump olduğunu kafayı yemiş sanırım gerçekten nereden sallayacağını bilemedi


ön yargı böyle birşey kanka maalesef aklı sıra prim kasıcak raporladım konuyu umarım ban yer.

  1. 15 adet aktif stok ve checkout acik hmmm
 
Gruptan quit attım dua et quit attım ama yoksa o ilk mesajı buraya atmasını bilirdim koskoca arkadaşım dumpluyor yazmışım :haha:
Arkadasim offset dumpluyor ve urunu biz yapiyoruz cok ayri seyler sizin gibi saticilarin barinmasi bile sacmalik
 
Buradan lifetime slotted aldım, ilk günler çok başlarılıydı yücelik eloda ban yedim. Ban yediğimden beri doğru düzgün ürünü kullanamadım.
UD olduğunu her daim söylüyorlar, ara sıra girip indirme linkleri istiyorum ve direkt veriyorlar lifetime satın alımı yaptığım için güncel hileleri direkt sağlıyorlar.
Sadece ben sıkıntı çekiyorum sanırım. Emulator bypass alırsam sanırım düzelir bu sıkıntım da diye umuyorum, test etme fırsatım olmadı.
Demin tekrar açtım draw'lar kapalıydı loader güncellemedeymiş ve delay bana tekrar düştüm.
Leff cidden hileyi sürekli güncel tutmaya çalışıyor ve her türlü risk mesajlarını sunucuya geçiyor loader kapatıyor vs.
Yani her türlü ince takibi genelde yapıyorlar, ama hala kafada soru işaretleri oluşabiliyor. PİYASADA 0'dan kod yazıp güncel tutan adam çok az.
Ürünü ciddi şekilde oturup günlerce kullanamasamda destek veriyorum. Diğer kullanıcılardan muzdarip bir şikayet hiç görmedim platformda.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt